|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettMannen blir 40, jeg har skaffet barnevakt i november og planlegger et bedre restaurantbesøk i Oslo. Det er veldig lenge siden sist, vi er glad i mange retter og god vinmeny. Samtidig har vi litt begrenset budsjett siden vi driver med en større husrenovering og jeg må sette av penger i smug til dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettJeg har fortsatt ikke vært der selv, men Cru er en god idé om man vil litt ned i pris fra Ylajali (som er glimrende, men temmelig pricey). Særlig om man er opptatt av vin, de har en storartet vinkjeller.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettJeg liker Nodee veldig godt, vi hadde blant annet bryllupsmiddagen vår der.
![]() |
#4 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettBagatelle får de beste skussmål om dagen. Ellers så er jo Ylajali normalt veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettSom alltid så anbefaler jeg Eik 2. etage, eventuelt Fjord hvis dere er glade i fisk og sjømat. Vi mener at det er de restaurantene i Oslo som har best samsvar mellom pris og hva du får levert.
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettJeg kan helhjertet anbefale Art of sushi på Frogner. De tangerer både Alex og Hanami på den typen mat, synes jeg. Ca. 2000 for to menyer og deilig vin til. Og mye mer enn sushi, altså.
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettEg følgjer tråden.
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettJeg synes 10-retters på Statholderens Mat & Vinkjeller var svært god valuta for pengene; nydelig mat og mer enn nok vin.
![]() |
#10 |
I mål
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjett
Det så egentlig veldig bra ut. Jubilanten elsker sushi, og et par tusen for mat og vin passer egentlig litt bedre enn 5000 akkurat nå.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjett |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettDet er jo i en helt annen matgenre enn det som er nevnt tidligere i denne tråden, men jeg vil absolutt anbefale å kjøre en Krøsusmeny på Smalhans på St.Hanshaugen.
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettJeg trekker bare opp igjen denne for å fortelle at vi havnet på Cru, og var der igår. Veldig fornøyd, både bursdagsbarn og kone. Nydelig mat og bra atmosfære. Passet veldig fint at det ikke var for stivt, men likevel nydelige mange retter (tok sjuretteren). Konsumerte vel såpass mye vin at det ikke ble VELDIG billig ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettSå bra, da! Nå har jeg anbefalt Cru til så mange at jeg værsågod må se å komme meg dit selv snart!
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: 40-årsfeiring for to på restaurant i Oslo med noe begrenset budsjettCru er helt fantasisk syntes jeg. De har også ett bra utvalg til de som ønsker alkoholfritt.
![]() |
|
|