|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har karcher vindusvasker?Jeg er på via mobil og får ikke brukt søkefunksjonen. Vet det har blitt diskutert før. Jeg lurer på å kjøpe meg en sånn karcher (med sånn a jeg heller ikke får til fra mobil) dampvasker til vinduer. Er den verdt pengene? Blir det rent, og tar det kortere tid enn med vanlig vindusvaskutstyr?
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har karcher vindusvasker?Vindusvasking er Fars jobb her i huset(har alltid vært det) og han har investert i en Kärcher vindusvasker etter anbefaling fra en fotballpappa.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen som har karcher vindusvasker?Er det noen som vet om det finnes forlenger også, slik at man kan ta vinduer i andre etg. utenfra?
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Noen som har karcher vindusvasker?Jeg vurderer også dette, men synes CD har et godt spørsmål. Dessuten, fungerer den best på store flater eller går det greit når man har to- og tre-rams vinduer også?
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har karcher vindusvasker?Tror ikke det finnes noen forlenger til den. Den er jo som en liten smulestøvsuger(men lettere).
![]() |
|
|