Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-13, 20:44   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?

Newie, så jeg undres veldig og blir ikke enig med meg selv.
Hva er egentlig vanlig? Og hva er andres tanker rundt det?

Jeg tenker noe som kler de og som gjenspeiler hvem de er her og nå. Ikke så lett den heller egentlig. Det vil si, jeg vet akkurat hvilke farger gutten her kler emn synes det er verre med jenta. Fargemessig har jeg den perfekte genseren til Klumpen, det er bare det at det er en Bamse-verdens sterkeste bjørn på. Er redd det skal bli litt dominerende...? Tenkte rett og slett dongribukse og genser til ham og så Snuppa da? Hverdagskjole og strømpebukse? Hun har ett veldig fint fargerikt sett men det er også Bamse på. Ikke matcher disse to antrekkene hverandre heller. Bukse og genser på Snuppa også? Jeg aner virkelig ikke.

Har ikke verken anledning eller økonomi til å handle nytt så må bruke noe vi har. Så, hva tar dere på??

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.