|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kreta - bleier og barnemat?Vi skal til Kreta om tre uker. Kan noen fortelle meg om det er barnemiddag på glass (vesla er da 9 mnd) å få kjøpt der, og brukbare bleier? Jeg er helt grønn hva sydenturer angår, dette blir min første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kreta - bleier og barnemat?Det er jeg rimelig sikker på at de har. Vi var på Lesvos i fjor sommer, og da var mini 6 mnd. |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kreta - bleier og barnemat?Nå er det nesten 6 år siden vi var på Kreta, men jeg fikk ikke jenta mi til å spise barnematen på glass som de hadde der. Hun syns ikke det var noe godt. Hadde heldigvis med nok. Hadde med bleier også siden en som regel har med mere hjem så plass i kofferten er det alltids på vei ned.
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kreta - bleier og barnemat?Kjøp for guds skyld ikke en av billigmerkene på bleier. Det gjorde vi og de bleiene var plastbelagte med plast som ikke pustet. Minste kunne like godt hatt på seg en plastpose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Kreta - bleier og barnemat?Jeg har sett at folk har bleiepakker i samme posen som de pakker inn vogna med på flyplassen. Kjempelurt.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kreta - bleier og barnemat?Bleier bør du ta med. Det er dritdyrt.
![]() |
![]() |
#8 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() Sv: Kreta - bleier og barnemat?Hei!
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 06-05-07 kl 21:44. Årsak: gul-e-røtter :flau: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|