|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Inspirerende husarbeidstips ønskes!Jeg kommer ikke i gang igjen etter sommeren og gjør bare det nødvendigste.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Jeg har i allefall funnet ut at det beste når det gjelder sengetøyskift er å legge på det nye med en gang man tar av det gamle. Jeg kan ikke fordra å måtte legge på sengetøyet når jeg skal legge meg fordi jeg glemte det tidligere på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!
Slår meg ned her og venter på løsningen på disse to punktene
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Er det nå jeg skal legge til at jeg, på tiende året, har lyst til å ta livet av den som oppfant kunstgressbanenes små, sorte knotter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
Det alene er jo nok til å ikke styre ungene i retning fotball, samt stinkende fotballsko.
![]() |
#7 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Inviter gjester annenhver uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Inspirerende tips vet jeg ikke, men jeg bare gjør det. Før jeg setter meg ned. Kommer jeg inn og setter meg ned er det så mye vanskeligere å begynne. Er jeg sliten, så må jeg uansett gjøre noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Dulter på Fjonka.
![]() |
#13 |
Leser
|
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Denne overskriften er akkurat som å spørre om slankende desserter spør du meg.
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Annenhver dag-tipset var jo både nyttig og inspirerende, him. Gjennomføringen blir kanskje utfordrende, men...
![]() |
#15 |
Leser
|
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Vi gjør forresten alt deg du beskriver på søndags formiddag. Men vi er lite inspirerte, det er mer ... Berre gjer det stil. Jeg tenker forresten på det som trening - da føles det litt bedre (men ikke mye).
![]() |
#16 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Inspirerende skal jeg love deg at jeg ikke er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
etterpåklokest
|
Ja, og så rydder jeg gangen hver ettermiddag når jeg kommer hjem. Fornuftige skap og hylleløsninger hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Av og til rekker jeg alt det, ja. Men som oftest tar jeg en av tingene altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Jeg leser bare irriterende husarbeidstips ønskes! Og forbannet min mailpåmelding til flylady.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Selv jeg, med støv på hjernen, bøyer meg i støvet av dette. Er det mulig? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|