|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/f...6-4118948.html |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Åttitalet var supert for meg, men jeg kan ikke si jeg savner noe. Kan ikke huske noe annet enn sorgløsheten, drømmer og forhåpninger...og ingen ting ble som jeg teodde. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Hi-hi, jeg sitter faktisk her med pusurbøkene mine fra den tida, så dette burde jeg snart kunne svare på. Jeg fylte 13 høsten 1986.
|
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg hadde savnet datamaskin og det å ha alt av informasjon så lett tilgjengelig mest tror jeg. Siden jeg var bare 8 år i 1986 er det ikke så mye jeg savner fra den gangen.
|
|
|
#5 |
|
I endring
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?!986 ja, da var jeg to år og ganske så bekymringsfri, kan man få det tilbake tro?
|
|
|
#6 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg ville nok savnet det meste.
|
|
|
#7 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg ville savnet alt. Jeg var fem år i 1986 så det var jo bekymringsfritt, men jeg savner ingenting. Kanskje med unntak for blå Hubba Bubba, store cola-tyggiser (flate som ark) og skikkelig Mr.Freeze?
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Om jeg hadde visst om det jeg vet nå, så hadde jeg vel savnet pc, men ellers så hadde jeg det fint i 1986.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Commodore 64
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Vet ikke, men trodde ikke det var mulig. Det er jo mange ting ved livet som MÅ være annerledes enn i 1986, enten man vil eller ei. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Eg saknar å ha ei farmor. Konseptet besteforeldre gjekk med i dragsuget da ho døyde brått, uventa og altfor tidleg.
|
|
|
#13 |
|
lettere utlada
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var ble 14 år høsten 1986 og savner følelsen av å være ungdom uten store bekymringer og følelsen av å være "it".
|
|
|
#14 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Eg var 16. Kan sakne kjensla av å ha heile livet framfor seg-eit eventyr som ventar, og alle muligheter opne.
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Fra 1986 savner jeg lyden av gnissende joggesko mot hallgulv, lyden av dommerfløyte og lukten av håndballklister. Jeg savner å traske syngende gjennom regnværet på speidertur (hvorfor var det alltid regn på speiderturene?) og de gode samtalene og fnisingen på rommet til bestevenninna. Så savner jeg å få brev. Ordentlige brev, i postkassa, med frimerke. Jeg brevvekslet med venninnene mine fra stedet vi flyttet fra to år tidligere, og med noen jeg hadde blitt kjent med på speiderleir. Jeg savner besteforeldrene mine, som levde da.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-09-13 kl 23:17. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Huden min, savner jeg.
|
|
|
#19 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?18 år sommeren 1986, og er sikker på at jeg ikke ville leke, latet, som om jeg ville levd i 1986 en gang til. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var 15 år i 1986, og savner ikke en ting. Eller evt den smekre kroppen jeg hadde da. Men jeg savner generelt ingen perioder jeg har vært gjennom. Hvis man plutselig våknet opp i 1986 med samme alder og liv som i dag, så hadde det nok vært mye jeg hadde savnet. Men man hadde vel tilpasset seg kjapt. Vi snakker jo ikke om steinalderen. |
|
|
|
![]() |
|
|