|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Anbefal meg en sjokoladekakeoppskriftJeg klarer ikke å bestemme meg for hva slags kake jeg skal bake!
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en sjokoladekakeoppskriftMin southern living-kake! Den kan du ha ganache på i stedet f.eks. Eller mintsjokoladekrem, slik du faktisk har smakt en gang.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefal meg en sjokoladekakeoppskriftDen er veldig god, men jeg lurer på om jeg er i markedet for noe seigere / mer klissete / mer konfektkakeaktig. Sjokolademoussekake på nøttebunn? Anyone?
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal meg en sjokoladekakeoppskriftRich dark chocolate mousse tart ser deilig ut. Ingen nøtter riktignok.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 18-09-13 kl 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Anbefal meg en sjokoladekakeoppskriftBrownies (Nigellas oppskrift) er jo gjerne seigere og mer konfektaktig. Og man kan ha masse god sjokolade oppi. En stund hade jeg dilla på Walters mandler-brownies. Farlig gode.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefal meg en sjokoladekakeoppskriftJeg var på jakt etter noe med litt mer wow-faktor enn brownies. Akkurat nå er jeg millimetre fra å bake min trofaste hvite sjokolademoussekake med mandelbunn. Hmm.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en sjokoladekakeoppskrift
Har du oppskrift på Nigella sin Brownies? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|