|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Lime fast løs list i fryserlokk - Hva slags lim?Listen langs fryserlokket er løsnet her og der og lokket har ikke lenger vakuum. Hva slags lim kan jeg bruke?
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Lime fast løs list i fryserlokk - Hva slags lim?Tec 7, kanskje? Er ikke det ganske anvendelig til det meste? Har aldri brukt det sjøl, men det skal tåle temperaturforandringer og være godkjent med tanke på næringsmidler, påstår internettet.
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lime fast løs list i fryserlokk - Hva slags lim?Jeg klarte ikke å lese tittelen på tråden, da jeg trodde det var snakk om sitrusfrukten lime.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lime fast løs list i fryserlokk - Hva slags lim?Tec7 ja... Bare husk å ikke åpne fryseren på minst et døgn - kanskje litt mer om det er lav temperatur der. Tec7 har ganske lang herdetid, men når det sitter, så sitter det jævlig bra
![]() |
|
|