Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Oppdatering til ios7

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-13, 18:33   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppdatering til ios7

Datteren min sa det var lurt å oppdatere iphonen til ios7, men jeg angrer! Telefonen er jo helt annerledes og jeg hater det! Skal den alltid være sånn? Kam jeg få det gamle tilbake?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 18:58   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppdatering til ios7

Jeg vet ikke hvordan det er med tilbakestilling jeg? Kan man det? Jeg liker den veldig godt.

Gammel 21-09-13, 19:02   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leste at noen hadde ringt Apple og fått beskjed om at man måtte jailbrake telefonen for å få den gamle tilbake. I min verden betyr det at man ikke kan få den tilbake slik den var.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 19:39   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror det går an dersom du har en sikkerhetskopi.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 20:09   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøyaktig hva er det du hater? Har ikke oppgradert min enda, lurer på om jeg skal vente litt med det. Så det nye hos en venninne idag, og det så helt jalla ut. Gamleversjonen hadde bedre utseende, var vi skjønt enige om.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 20:32   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...highlight=Ios7

Mange meninger om iOS7.

Gammel 21-09-13, 21:47   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, takk. Har lest og venter. Ihvertfall til imorra

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 22:21   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hater var vel litt drøyt, men jeg virkelig misliker forandringer. Derfor kjøper jeg aldri aldri ny telefon. Og dette var en forandring. Som jeg ikke ønsket og ikke skjønner..

Gammel 21-09-13, 22:26   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg har hatt 7 sidan i går kveld, og begynner å bli vant til det. Eg og synest han ser litt jalla ut, men endringane er ikkje større enn at eg prøver å finne ut av dei sånn etter kvart.

Gammel 21-09-13, 22:34   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Ja jalla ser det også ut.

Gammel 21-09-13, 22:54   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Endra i dag - og er fornøgd. Er ein god del som er logisk og kjekt. Likte at ein kan ta panoramabilde Og ein del andre funksjonar også. Design? Tja... litt uvant men det går greit. Ikkje så fornøgd med kalenderen - eg likar månadsvisning, og ser ikkje at det er mulig lenger.

Gammel 21-09-13, 23:20   #12
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Apple kopierer Windows looken, rett og slett ...

Gammel 21-09-13, 23:31   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Møkka dritt.

Savner den der Google-søkegreia som før var oppe i høyre hjørne.

Skrudde ogs av og p å tekefonen men drn tror klokka er halv to

Ig denne teksten viser ikke før tresekundr etter den er skrevet. Faens dritt

Gammel 21-09-13, 23:47   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Googlesøk er slått sammen med nettadresse, det er bare å skrive inn der og så søker du.

Gammel 21-09-13, 23:57   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Googlesøk er slått sammen med nettadresse, det er bare å skrive inn der og så søker du.

Takk! Men jeg må likevel åpne Google først? Altså åpne ny nettside og finne Google ?

Gammel 22-09-13, 00:16   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk! Men jeg må likevel åpne Google først? Altså åpne ny nettside og finne Google ?

Nei, bare skriv det du søker etter samme sted som du skriver nettadresser.

Gammel 22-09-13, 01:03   #17
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nei, bare skriv det du søker etter samme sted som du skriver nettadresser.

Jeg har hatt iOS7 siden utgivelsesdagen, og begynner å bli høvelig vant til den nå. Synes fortsatt fargene er jalla, men det skal vel gå seg til det også.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 19:07   #18
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte det nye utseende og alt det der på iphone og ipad, men på ipad har jeg problemer med nettleseren etter oppdateringa. Den er kjempetreig og når jeg skal skrive noe tar det et halvt minutt før hver bokstav dukker opp.....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 19:09   #19
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Jeg likte det nye utseende og alt det der på iphone og ipad, men på ipad har jeg problemer med nettleseren etter oppdateringa. Den er kjempetreig og når jeg skal skrive noe tar det et halvt minutt før hver bokstav dukker opp.....

Har du prøvd å restarte den, altså holde home-knappen og skru av-knappen samtidig til skjermen blir svart og det dukker opp et eple?

Gammel 23-09-13, 19:30   #20
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Har du prøvd å restarte den, altså holde home-knappen og skru av-knappen samtidig til skjermen blir svart og det dukker opp et eple?

Takk for tips, men det funket ikke dessverre. Det eneste som funket var å slette alt innhold og konfigurere hele ipaden på nytt....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.