Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Erfaring med vannkoker med regulerbar temperatur?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 19:46   #1
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Erfaring med vannkoker med regulerbar temperatur?

Jeg drikker mye te. En del te skal trekkes ved lavere temperatur 70-80 grader. I dag heller jeg en skvett kaldt vann i koppen for å senke temperaturen. Men jeg har sett at bl.a kitchenaid-artisan har en vannkoker hvor man kan koke opp til ønsket temperatur. Den koster *bip* mye, nesten 2000. Så jeg lurer på om noen har slik, om det er verdt det evt. om det finnes andre med regulerbartemperatur som anbefales.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 19:55   #2
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med vannkoker med regulerbar temperatur?

Vi har en Philips som kan justere temperaturen på det og det funker helt utmerket

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 19:56   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en på jobben som du kan stoppe på 50, 70, 80 og 100 tror jeg. Husker ikke merket, men tror ikke den var så dyr. Funker fint. Kan sjekke den i morgen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 19:59   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en sånn der jeg kan velge 40-60-80-100 grader. Synes det er kjempegenialt, fordi jeg får rett temperatur på teen min, men også fordi treåringen drikker en del te og da varmer jeg til 60 grader. Når jeg baker varmer jeg til 40 grader. Hold varm-funksjonen bruker jeg også en del, for det er jo ikke alltid jeg rekker å drikke te akkurat mens jeg planlegger det. denne tror jeg du kan justere fritt, det var den jeg egentlig skulle ha, men de var utsolgte da jeg kjøpte og jeg hadde et akutt behov.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 19:59   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Enig med deg - viktig å ikke "brenne" tevannet Jeg ønsker meg denne fra Siemens eller Bosch, hvor man kan regulere temperaturen Koster 8-900,-. Den har gjort det godt i test også.

Jeg vet at det er en annen også, som også har et valg på 40 eller 50 grader. Men husker ikke merket. Synes både Siemens og Bosch kannene er pene og stilrene. Jeg drikker mye te og pr idag har jeg en Tefal Quick & Hot, som gir deg en kopp med perfekt tevann umiddelbart, men disse selges ikke lengre. Den er ikke pen og se på heller, men gud så praktisk

Gammel 22-09-13, 20:01   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er den Phillipsen input viser bilde av jeg mente.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.