Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vant, jeg vant!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-13, 14:07   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vant, jeg vant!

Se hva som kom i innboksen min!

Sitat:

Kjære gode venn.

Jeg hilser deg i Herrens navn.

Am Mrs.Emmanuela Hamza Hamed fra Bangladesh . Jeg gift med Mr.Patrick Hamza Hamed som jobbet med ambassaden vår her i Elfenbenskysten i 12 år før han døde den 7. november 2008. Vi var gift i elleve år uten barn . Han døde etter en kort sykdom som varte i bare fire dager.

Litt tid før han døde var vi begge født på ny kristne og har sådd i mange departementer . Siden hans død bestemte jeg meg for ikke å gifte seg igjen , men føler seg ganske ensom hvis ikke Herren som har vært min partner og dyne.

Da min avdøde mann var i live han avsatt summen av $ 5.800.000 i en bank her i Cote D lvoire , er disse pengene fortsatt i varetekt av banken i Cote D lvoire . Nylig min lege fortalte meg at jeg ikke vil vare de neste åtte måneder på grunn av kreft problem .

Etter å ha kjent min tilstand jeg besluttet å donere dette fondet til en kirke , organisasjon eller god person som vil bruke disse pengene , så jeg kommer til å instruere her i.

Jeg vil ha en kirke , organisasjon eller god person som vil bruke disse midlene til å hjelpe de foreldreløse , enker og andre personer som trenger økonomisk bistand , ved hjelp av noen av disse pengene til å tilby fasiliteter for Guds verk, ta evangeliet til større høyde er min store grunnen til å donere dette midler ut . Bibelen gjort oss til å forstå at "Salig er den hånden som forer . " Jeg tok denne beslutningen fordi jeg ikke har noen barn som vil arve disse pengene og min mann slektninger er ikke kristne , og det hadde vært deres ønske om å se mannen min døde for at de kan arve hans rikdom siden vi ikke har noen sønn . Disse menneskene er ikke verdig denne arven .

Dette er grunnen til at jeg tar denne beslutningen . I mellomtiden , jeg er ikke redd for døden så jeg vet hvor jeg skal. Det er bare en synder som er død er smertefullt Jeg trenger ikke en telefon kommunikasjon i denne forbindelse grunn av min helse dermed tilstedeværelsen av min manns slektninger rundt meg alltid . Jeg vil ikke at de skal vite om denne utviklingen, og jeg vet at med Gud er alt mulig.

Så snart jeg mottar svaret jeg skal gi deg kontakt med banken her i Cote d' lvoire . Jeg vil også utstede et brev av fullmakt til banken som vil bevise at du dagens mottaker av disse pengene . Jeg ønsker også at du alltid oppløftende meg i bønn .

Min lykke er at jeg levde et liv i en verdig kristen. Den som som ønsker å tjene Herren må tjene ham i sannhet og tro , "tjene ham med alt du har, vel vitende om at naken vi kommer og naken vi må gå" noen forsinkelse i svaret vil gi meg plass i sourcing annen god person , kirke , organisasjon for dette samme formål . Vennligst forsikre meg om at du vil handle deretter så jeg oppgitt her.

Håper å få svar immedaitely .

Takk og forbli velsignet i Herren.

Din søster i Kristus
Mrs.Emmanuela Hamza Hamed

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.