Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om abonnementer og kampanjepriser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 10:43   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om abonnementer og kampanjepriser

Jeg mottok regning på videre abonnement på Aftenposten Junior i går. Den var på 625 kroner, og jeg skulle akkurat til å betale da jeg fant ut at kampanjepris for nye abonnenter er 495 kroner. Jeg vet at dette er en fullstendig normal måte å skaffe abonnenter på, men det betyr ikke at jeg liker det. Hvorfor skal trofaste abonnenter alltid betale mer? Jeg er fristet til å avbestille og bestille på nytt (med mindre det kun gjelder første gang), men hvis dette er lov, så irriterer det meg desto mer. Skal det være slik? Er det riktig? Selvsagt er det bare for å tjene mest mulig penger og skaffe flest mulig abonnenter, men er det lureri og mangelfull opplysning for trofaste kunder?

Hadde det ikke vært for at Aftenposten Junior er en sabla god avis, så hadde de mistet meg der, av prinsipp. Jeg har sendt dem mail om hva jeg mener om denne praksisen.

Hva synes du?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.