|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Advent nærmer seg! Det er snart tid for kalendere og hos oss har det blitt pakkekalender! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
September er snart slutt! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Drømmer
|
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Lysstaver Sist redigert av Chablis : 28-09-13 kl 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Herrefred.
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Jeg er ikke med på at advent er faretruende nær, men at det er greit å være ute i god tid er det ikke tvil om da.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Sytepaver! Julemarsipanen kommer i alle butikkene i neste uke.
![]() |
#8 |
fornøyd
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Det er lurt å være tidlig ute ellers blir gavene for dyre......
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Jeg fant en butikk med masse som passer til julekalender http://www.bakerross.co.uk/pocket-money-toys |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Har kjøpt gjennom hele året og tok en raid på ebay forrige uke. Nå mangler jeg bare et par til storebror. Morsomme sugerør, magiske egg som klekkes i vann, viskelær, dukkeklær, penner, teaterbilletter når vi likevel skal, godteri i helgene. Kalender er koselig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Jeg fyller ofte på med litt ting som de uansett trenger, som vanter, sokker, boxere, blyanter, viskelær osv. Og godteri i helger.
![]() |
#12 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!De hadde da fullt av legokalendere på lekebutikken i dag så jeg.
![]() |
![]() |
#13 |
By the Sea
|
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Om man skal lage pakkekalender selv, så er jeg enig i at jula er rett rundt hjørnet! Vi er så heldige å ha en bestemor som ordner dette.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Mine er 5 (gutt) og jente (2,5) og jeg tenker at det er på tide å begynne å tenke på kalenderen, ja. (dessuten vil jeg gjerne lage til mann (34) også, og aller helst ha selv...)
![]() |
#15 |
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Hårstrikk til henne da, DET har jeg funnet der. (også finner jeg masse rart jeg selv kunne tenke meg, jeg kan lage en liste med linker så kan mannen tilfeldigvis få den sammen med hint om at jeg vil ha kalender?)
![]() |
#16 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Jeg har kjøpt to legokalendere i år... Enkelt og mye billigere enn en pakkekalender.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Vi kan jo pakke inn litt fuglemat den dagen vi skal lage fuglemat. vi lager det i julegave til besteforeldrene (i fjor fikk de også hjemmelagede tennbriketter av avispapir dyppet i stearin, men det var ikke ungene gammel nok til å ha tålmodighet til å lage mer enn 2 av hver, så vi får se om vi gjentar den suksessen eller venter til de er litt eldre...)
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Pakker med fine viskelær kan deles opp og gi glede i noen dager |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
Jeg og! Lego friends til eldste og lego city til yngste, så da er vi i havn. Eldste var så glad da den kom i posten forleden. Yngste bryr seg ikke stort.
05 og 08 Sist redigert av millact : 28-09-13 kl 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Mine fikk valget mellom pakkekalender og legokalender og var ikke i tvil. De hadde begge deler i fjor (fordi "alle andre har lego kalender |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|