Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken farge på møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 16:51   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken farge på møbler?

Vi har pussa opp kjøkkenet slik at det nå har eggehvit tak, lister og kjøkkeninnredning. Veggene har Kaffe Latte og gulvet er flislaminat og parkett. Det blir samme farger i stua. Fra før har vi furumøbler - og de ønsker jeg bort. Men hva skal jeg bytte dem inn i? Hvite møbler? Eik? Bjørk? Mørke?

Hva ville du hatt? Hva blir stiligst?

Stua er dessuten vanskelig å møblere - kanskje jeg kunne fått litt hjelp her. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder.

Gammel 07-05-07, 17:55   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge på møbler?

Jeg er veldig glad i hvite møbler, selv om jeg ikke har så mye av det selv. Alt i jord-farger, altså brunt (bøk, eik osv.)syns jeg er fint. Liker ikke så godt kirsebær og treverk som er rødt eller orange. Furumøbler kan jo bli kjempefine med litt maling.

Gammel 08-05-07, 15:14   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde pusset ned og malt furumøblene hvite. Det er nydelig. Mal de gjerne shabby, det passer fint med eggehvitt og latte.

Gammel 09-05-07, 17:38   #4
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg hadde pusset ned og malt furumøblene hvite. Det er nydelig. Mal de gjerne shabby, det passer fint med eggehvitt og latte.

Dette er sånne Beitomøbler med kruseduller og greier som er vanskelig å få fint når man maler kan jeg tenke meg. Dessuten så er det sånn "lakka" eller noe..

Huff, klarer ikke å bestemme meg liksom for hvilken stil jeg vil ha nå.. sukk. :stil-løs:

Gammel 09-05-07, 19:16   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Dette er sånne Beitomøbler med kruseduller og greier som er vanskelig å få fint når man maler kan jeg tenke meg. Dessuten så er det sånn "lakka" eller noe..

Huff, klarer ikke å bestemme meg liksom for hvilken stil jeg vil ha nå.. sukk. :stil-løs:

Du kan pusse ned lakken først, og kruseduller og greier gjør det bare enda finere tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.