|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En bra dagHvilke små ting kan gjøre en dag stor for deg? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En bra dagJeg vet ikke. Det meste, føler jeg, er avgjort når jeg står opp, faktisk. Noen ganger står jeg opp og er potte sur, og da er det vanskelig å snu det. Jeg kan le og smile og glede meg over ting, men dagen er likevel en sur dag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En bra dagEn ordentlig god samtale, intelligent, interessant og morsom, det løfter en dag! En hyggelig kommentar også.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: En bra dag
Så sant som det er sagt - for ikke å snakke om de 15 minuttene før man faktisk, med et nødskrik, greier å samle krefter og vilje til å stå opp.
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En bra dag- en morgen uten noe styr/drama. Alle kler på seg det de skal, husker det de skal, og kommer seg ut når de skal. Da er vi på god vei. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siterer på alt! :-)
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: En bra dag-Et kompliment
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: En bra dagEn dag jeg vet har vært god for barna mine, noen roser jobben jeg gjør, en morsom undervisningstime, godt vær, dvs ikke øspøs hele dagen, at jeg føler meg litt fin, at jeg får unna arbeidsoppgaver som har ligget en stund.
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er sjelden sur om morgenen fordi jeg er trøtt eller la meg sent. Det er helt merkelig, men stått opp med feil ben, stemmer veldig på meg. Jeg våkner og bare kjenner at dagen blir ugrei. Men det skjer heldigvis ikke ofte, da. |
|
|
|
![]() |
|
|