Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En bra dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-13, 12:33   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En bra dag

Hvilke små ting kan gjøre en dag stor for deg?

For meg:

- et kompliment
- en spontan klem fra barna
- en god samtale

For deg?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 12:44   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En bra dag

Jeg vet ikke. Det meste, føler jeg, er avgjort når jeg står opp, faktisk. Noen ganger står jeg opp og er potte sur, og da er det vanskelig å snu det. Jeg kan le og smile og glede meg over ting, men dagen er likevel en sur dag.

På dager jeg har det bra og føler meg bra takler jeg det meste og synes det skal veldig lite til for å få å ha en bra dag. Bøller kan ødelegge dagen, det å bli kjefta på eller skjelt ut av urimelige mennesker kan ta knekken på en hvilken som helst dag, det samme kan bad news. Men det hender ikke så ofte, da.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 12:59   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En ordentlig god samtale, intelligent, interessant og morsom, det løfter en dag! En hyggelig kommentar også.

En god treningsøkt der kroppen føles lett og fin, og jeg får pulsen høyt opp og skikkelig svettet, det gjør meg alltid veldig glad. Etterpå.

Heldigvis så kan alle dager snus selv om jeg er sur når jeg våkner, for jeg syns i grunnen ALDRI livet er verdt å leve de første 15 minuttene etter at jeg står opp.

Gammel 03-10-13, 13:02   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Heldigvis så kan alle dager snus selv om jeg er sur når jeg våkner, for jeg syns i grunnen ALDRI livet er verdt å leve de første 15 minuttene etter at jeg står opp.

Så sant som det er sagt - for ikke å snakke om de 15 minuttene før man faktisk, med et nødskrik, greier å samle krefter og vilje til å stå opp.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 13:57   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

- en morgen uten noe styr/drama. Alle kler på seg det de skal, husker det de skal, og kommer seg ut når de skal. Da er vi på god vei.
- en hyggelig kommentar/kompliment eller bare å føle selv at man gjorde noe bra i løpet av arbeidsdagen
- ungene forteller noe bra fra dagen som har vært
- hjemmet er sånn høveli ok. Ikke tipp topp nyvasket, men jeg føler at vi har kontroll.
- en god treningsøkt der alt funker. Føler at jeg får tatt meg ordentlig ut.
- ingen ting som skurrer av drama/usikkerhet/negative ting.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 14:23   #6
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

- en morgen uten noe styr/drama. Alle kler på seg det de skal, husker det de skal, og kommer seg ut når de skal. Da er vi på god vei.
- en hyggelig kommentar/kompliment eller bare å føle selv at man gjorde noe bra i løpet av arbeidsdagen
- ungene forteller noe bra fra dagen som har vært
- hjemmet er sånn høveli ok. Ikke tipp topp nyvasket, men jeg føler at vi har kontroll.
- en god treningsøkt der alt funker. Føler at jeg får tatt meg ordentlig ut.
- ingen ting som skurrer av drama/usikkerhet/negative ting.

Siterer på alt! :-)

Gammel 03-10-13, 14:33   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

-Et kompliment
-Barn som ikke krangler eller løper villmenn rundt.
-Barn som hører etter.
-En god samtale med mannen.
-At alle i huset tar tak i noe som må gjøres i huset, i stedet for å sitte pal og gjøre ingenting.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 14:53   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

En dag jeg vet har vært god for barna mine, noen roser jobben jeg gjør, en morsom undervisningstime, godt vær, dvs ikke øspøs hele dagen, at jeg føler meg litt fin, at jeg får unna arbeidsoppgaver som har ligget en stund.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 15:42   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er sjelden sur om morgenen fordi jeg er trøtt eller la meg sent. Det er helt merkelig, men stått opp med feil ben, stemmer veldig på meg. Jeg våkner og bare kjenner at dagen blir ugrei. Men det skjer heldigvis ikke ofte, da.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 15:45   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Datteren min er sånn. I hvert fall til en viss grad.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.