|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Lengde på politisk streik på onsdagJeg trodde den bare skulle vare i to timer? I skriv fra barnehagen står det fra 11.30 til 15.30. Jeg har fått e-post fra egen fagforening, og der står det to timer. Varierer dette fra arbeidssted til arbeidssted, eller mellom foreningene?
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lengde på politisk streik på onsdagHvilken politisk streik?
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Lengde på politisk streik på onsdag
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Lengde på politisk streik på onsdagVi har ikke vært i barnehagen på en stund.
![]() |
#13 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lengde på politisk streik på onsdagHer streikes det på skolen, blant de som er medlem i Utdanningsforbundet. Dvs skolen slutter 12.15.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lengde på politisk streik på onsdag
Når fikk dere skriv? Jeg så ikke noe i barnehagen sist uke og frem til onsdag er hverken jeg eller Pelenmannen hjemme. De som henter ser nok ikke på eventuelle skriv eller lapper ved plassen :svett: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lengde på politisk streik på onsdagHar ikke hørt noe om at jeg skal streike
![]() |
|
|