|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Middag for 10 i Oslo?Vel er jeg Oslojente i hjertet, men jeg har ikke bodd i Oslo på mange år, slik at jeg er veldig lite bevandret i restaurantverdenen der inne nå.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 08-10-13 kl 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag for 10 i Oslo?Vi liker Baltazar Enoteca, men det blir kanskje trangt når dere er 10 stk?. Kollegaene mine er begeistret for Grilleriet i Folketeaterpassasjen, jeg syntes det var litt for mye støy. Og vi liker alltid Dinner, og Nodee på Majorstuen. Og Aker Brygge, Hanami hvis dere har god råd og Olivia hvis strammere budsjett.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Middag for 10 i Oslo?Dinner er et godt forslag. De er også relativt gode på mat til mange på en gang.
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Middag for 10 i Oslo?Vi har enda ikke bestemt oss, så da dytter jeg på denne for å se om det er noen flere steder det er verdt å vurdere før vi bestiller bord!
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Middag for 10 i Oslo?Hanami på Tjuvholmen er suveren om man liker sushi-ish. Jeg liker ikke sushi så godt, men de hadde god kylling og biff. Og drinkene. De er de beste.
![]() |
|
|