Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Kindle og trådløs nett

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-13, 14:31   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Kindle og trådløs nett

Jeg har overtatt en gammel Kindle, og den har jeg akkurat klart å knytte opp mot min konto i Amazon. Men det er litt bekymringsverdig at jeg er på nett med den? Jeg har ikke tastet inn trådløspassoret. Ikke finner jeg noe sted å gjøre det heller.

Kan noen forklare?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 15:00   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kindle og trådløs nett

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har overtatt en gammel Kindle, og den har jeg akkurat klart å knytte opp mot min konto i Amazon. Men det er litt bekymringsverdig at jeg er på nett med den? Jeg har ikke tastet inn trådløspassoret. Ikke finner jeg noe sted å gjøre det heller.

Kan noen forklare?

Min kindle har gratis internett via mobilnettet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 15:13   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du koblet til wifi eller står det 3G i øverste høyre hjørnet?

Gammel 08-10-13, 15:32   #4
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det står 3G så den er jo på eller annet mobilnett da? Skal jeg anta den har et simkort?
Det skal nevnes at den er amerikansk, og jeg fikk opp en advarsel om surfing utenfor USA til 0,99 dollar per MB. "Kindle via Whispernet 3G"?

Det er en Kindle 2 tror jeg. Den har kanskje ikke WIFI?

Tre stk!
Gammel 08-10-13, 15:34   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Det står 3G så den er jo på eller annet mobilnett da? Skal jeg anta den har et simkort?
Det skal nevnes at den er amerikansk, og jeg fikk opp en advarsel om surfing utenfor USA til 0,99 dollar per MB. "Kindle via Whispernet 3G"?

Det er en Kindle 2 tror jeg. Den har kanskje ikke WIFI?

Du har en Kindle med 3G i tillegg til Wifi. For å få den koblet til Wifi må du gå inn i settings - wifi networks.

Gammel 08-10-13, 15:40   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

I settings er det ingenting om wifi. I menu er det "turn on eller off wireless"

Kindle 2.5.3

Tre stk!
Gammel 08-10-13, 15:49   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det fantes kun 3G, kalt Whispernet, på de første modellene. Så lenge du bare laster ned bøker koster det ingenting. Den kan jo knapt brukes til surfing anyway.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 17:11   #8
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Så bra!

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.