|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Ny regjering og satsing på skolenJeg klarer ikke å se så mye i regjeringsplattformen som tilsier en satsing på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Ny regjering og satsing på skolen
Det er ikke mye konkret satsing på skolen i regjeringsplattformen. Jeg synes det er veldig gøy at jeg skal videreutdannes (er mattelærer), men hadde tenkt å gjøre det uansett så det blir ikke så stor endring. Skulle veldig gjerne ønsket meg større lærertetthet i stedet.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ny regjering og satsing på skolenStørre lærertetthet og bemanningsnormer og slik koster penger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny regjering og satsing på skolenJeg har ikke store troa på at det blir noe løft, men vi får vente og se. Alle lærere skal ha master dvs enda større utgifter for kommunene som arbeidssgivere. Og blir det fristende nok å ta lærerutdanning når alle må gå 5 år?
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny regjering og satsing på skolenPassende bilde.
![]() |
|
|