|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Lugg av forskjellig format, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Jeg syns Zooey Dechanel alltid er så fin på håret og tror noe sånt kunne kle deg også, selv med litt kortere hår enn hun har her.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Jah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Pøsj, du er penere.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?De to frisyrene ser ganske like ut i selve klippen og at forskjellene blir hvordan de er stylet. Litt mer volum og krøllbørste innover i H.C. sin frisyre. Tror man kan få til begge disse uttrykkene i en og samme klipp.
![]() |
#9 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Jeg synes en nokså markant lugg er kjempefint, og likte veldig godt frisyren til ZD. Tøft/typete og feminint på samme tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nå også i farger
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Tror absolutt du kunne kle lugg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Jeg klarer ikke glemme HC-frisyren, selv om Mannen er en dust og sier at lugg ikke er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Å lugg! Ønsker meg!
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Lugg er veldig kult, og det er visst noe som kommer til å være veldig trendy nå på høsten, sier frisøren til en venninne.
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Jeg vurderer å klippe meg lugg igjen, også. Og jeg tenker at jeg går for ordentlig lugg med en gang, og så vokser den jo ut på få uker, så da kan man jo ha skrå lugg etterpå. Mest mulig forandring og gøy for pengene.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Den er kjempefin, DM! Men jeg tror både Mann og sønner kommer til å gråte i ukesvis hvis jeg klipper meg kort. De er så konservative noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?
Han har ikke sett meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Live and let live
|
Det vokser jo ut igjen.
![]() |
|
|