|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Jeg har ganske langt hår. (Jeg vil ikke klippe det, for jeg har en håravfallsykdom som gjør at jeg setter pris på en viss hentesveiseffekt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Må du ha det i hestehale? Jeg sparer nå, og har snart skulderlangt hår, og det jeg gjør nå er å gjøre det vått/vaske når jeg dusjer om morran og deretter ha i hårskum og rufse det på plass uten føning. Tar bare noen få minutter.
I have learned that to be with those I like is enough. Sist redigert av Martis : 11-10-13 kl 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Lære deg litt enkle, fine måter å flette det på? Sist redigert av Pegasus : 11-10-13 kl 22:53. Årsak: La ved en link |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Altså, jeg har hatt langt hår i 30 år, og har aldri gjort annet enn å vaske det, børste det (på en god dag) og forlate huset.
![]() |
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Jeg har langt hår og er mye eldre enn deg. Jeg har ofte hestehale, og nesten like ofte alt surret sammen og festet med en klype. Jeg har det sjelden løst, da er det i veien.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Vaske, hårskum som får fram naturlig fall/krøll, aldri føne, aldri børste, bare klemme og "crunche" så det blir litt sånn beach look. Litt som dette:
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Du kan sette opp invertert hestehale i en pjuskeknute, dette tar 10 sek før du springer ut av huset og så tilfeldigvis se deg selv i speilet kl 1340 og tenke "Føøøk, hvorfor? alle hårguder? hvoooorfoooor?"
![]() |
#10 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Jeg begynner ofte med en flette fremme. Pariserflette. Fletter den litt bakover på skeive, og samler resten i en rufsete haug. Jeg har krøllet da.
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Du kan sette det opp i sånn hestehale som er sånn fancy med ustikkende fjoner og en ball liksom.
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Jeg tror jeg skal starte en hårdokumentasjonsserie på FP, der jeg viser hva slags look jeg prøvde på, og hva jeg endte med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
etterpåklokest
|
Altså, det er nesten sånn håret mitt ser ut om morgenen. Er jeg moderne eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() |
#15 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Eksempelbilde, Vianne R.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
Det hørtes praktisk ut, jeg har en jobb hvor håret ikke bør flakse rundt. Hadde vært interessant å se bilde?
![]() |
#17 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Bra tråd! Her trenger jeg inspirasjon.
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med det lange håret mitt?Hei |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Ja gjør det. Sånn som slike kakebildeserier. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|