|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor lang tid tar det å få pass?Må skaffe pass til barna. Er det noen som vet hvor lang tid det tar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Maks ti dager. På dene årstiden vil du ha det i løpet av en uke. For minst mulig ventetid er det lurt å søke på dagtid midt i uken. Husk at barn skal ha med signert søknad fra begge foreldre, minst en forelder må være med og den forelderen som evt ikke er med skal skrive et samtykke og kopi av vedkommendes legitimasjon må være med.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Maks 10 dager ja, sist gang fikk vi dem etter 3 dager tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Under en uke nå utenom julisesongen.
![]() |
#6 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?På denne tiden i fjor så var jeg på passkontoret med alle tre barna da de åpnet. Neste dag lå alle tre passene i postkassen vår hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Jeg bestilte i høysesongen sist og fikk det på fire dager, også i Oslo.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Mannen fikk dagen etter. Mulig de satte ham på ekspesslevering.
![]() |
#10 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Var på passkontoret på fredag, fikk passet i posten i dag.
![]() |
![]() |
#11 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Vi søkte tre pass, og fikk to av dem i postkassen dagen etter. Det siste dagen etter det igjen.
![]() |
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor lang tid tar det å få pass?Har aldri ventet mer enn to virkedager. Har da bestilt utenom høysesong og tidlig på dagen.
![]() |
|
|