|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Er det riktig av Se og hør å navngi denne personen?Se og hør blåser navnet på tv-kjendis.
Hva er nyhetsverdien i å røpe hvem dette er? Er dette noe vi trenger å vite?
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å nevngi denne personen?Det var galt av dem å blåse navnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å nevngi denne personen?Litt på siden, men: "blåser navnet på"? Hva er det for en formulering, egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å nevngi denne personen?Nå var vel omtalen avisen ga i første omgang nok til å blåse fyren - jeg mener, hvor mange artister/programledere i 30-årene fra Stavanger finnes det egentlig
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 08-05-07 kl 14:35. Årsak: Det var han leif igjen, gitt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å nevngi denne personen?
![]() |
#7 |
|
Jeg hadde ikke fått med meg det du sier først her, så jeg hadde ikke tippet hvem det var.
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Jeg aner ikke hvem det er etter dette heller jeg.
![]() |
#9 |
Hvor: oppi der :peker:
Tja. En del hadde sikkert funnet ut hvem dette dreier seg om, men brorparten av oss har vel bedre ting fore en å gruble over sånt. Dessuten ville man jo uansett ikke vært sikker på identiteten - nå er det jo liksom ingen tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Men du kan vel kanskje tenke at "her er det nok snakk om sykdom" om du leser hvordan oppførselen var?
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å nevngi denne personen?Det har vel å gjøre med at hvis noen røper noe skikkelig sladder så begynner det å blåse kraftig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jeg er egentlig helt enig med deg, men i og med at jeg selv tenkte paranoia når jeg leste om dette føler jeg for å forsvare meg litt.
![]() |
#13 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å nevngi denne personen?Helt riktig er det vel ikke å offentliggjøre denne personen, men Se&Hør er og blir Se&Hør.... og jeg vil tro at kjendisen fikk anledning til å uttale seg før saken gikk i trykken, men at dersom han/hun avstod fra det, så trykker Se&Hør ryktet... slik jobber de. Dessverre.
![]() |
#14 |
Ustabil
|
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å navngi denne personen?Tja. Jeg er av dem som syns det var galt å navngi en politimann som drapsmann i en sak som ble henlagt. Men i dette tilfellet mener jeg at vedkommende er en person som lever av offentlighetens interesse, og han har flere ganger stilt opp i ulike medier helt frivillig. Derfor syns jeg ikke det er så galt at også negative saker kommer fram om han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å navngi denne personen?Jeg syns det var galt av Se og Hør å navngi denne personen, på lik linje som jeg ikke liker at mennesker navngis i andre saker som kan gå ut over deres liv, og ikke minst deres nærmeste familie.
![]() |
#16 |
Shake it out!
|
Nå var det ikke snakk om at jeg ønsket å dele ut en alvorlig psykriatisk diagnose
![]() |
#17 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å nevngi denne personen?Jeg så reklamen for Se og Hør i store bilder da jeg åpnet nettavisene i dag, og det var virkelig vondt å se det store bildet og sensasjonsoverskriften.
![]() |
![]() |
#18 |
Ustabil
|
![]() Sv: Er det riktig av Se og hør å navngi denne personen?For alle som har sett VG i dag, på papir eller nett - så håper jeg dere nå er enige i at det ikke var galt av Se og Hør å spre nyheten. Dette er en ekstremt PR-kåt person, som elsker oppmerksomhet, og som frivillig står fram i VG og forteller at han var beruset og skjøt dusjen... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|