|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Papirduk til å tegne påJa, det trenger jeg. "Damask"dukene på Nille er jo billige, men ikke ideelle for tegning, og IKEA tror jeg ikke jeg rekker å reise til. Noen andre tips?
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Papirduk til å tegne påEuropris?
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Papirduk til å tegne påBinders elns?
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Papirduk til å tegne påTakk for tips! Europris tror jeg hadde det samme som Nille sist jeg sjekka. Binders (eller Staples, som det heter nå) har noen til 300 kroner, ser jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Papirduk til å tegne påEg kjøpte teiknepapir på rull på Biltema, og teipet det fast på bordet under papirduken. Når dei var ferdig å spisa var det berre å fjerne duken og voila: Teiknebord.
![]() |
#6 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Papirduk til å tegne påHar ikke de leste dagligvarebutikker det da? Vi har i alle fall kjøpt på obs, men innbiller meg at REMA også kan ha. Du stiller kanskje større krav til tegne-egnetheten enn jeg, jeg skal ikke påstå at de var har brukt er hundre prosent optimale, men ungene har nå tegnet i vei på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Papirduk til å tegne påDamask-dukene fra Nille funker strålende. Bruk tusj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Papirduk til å tegne påTenker at de fra Duni som kommer i ferdigklippede poser til et bord som er sånn bomullsoverflate på må være geniale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Papirduk til å tegne på
Oh yes! Med Halloween-tema denne gangen også, men dessverre uten fin kake.
![]() |
![]() |
|
|