|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sjansen for restplasser i vinterferienEr det noen som vet om det er mulig å få restplasser i vinterferien? Og i tilfelle hvor de pleier å gå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjansen for restplasser i vinterferienVeldig liten sjans for å få noe restplass til GC i vinterferien. Da skal du ha råflaks i tilfelle, men ville ikke belaget meg på å fått tak i noe. Jeg sjekket intenst på den tiden i fjor, og fra Østlandet så var det kun mulig å få restplasser i januar, starten av februar og starten av mars. Det som kan lønne seg er å sjekke priser fra annen flyplass sånn at en heller tar et ekstra fly til f.eks. Bergen eller Trondheim eller noe annet sted som ikke har vinterferie samtidig som der dere kommer fra. En kan også sjekke fra Sverige. Jeg har hatt ei venninne som har bodd på GC i ett år forrige skoleår, og jeg sjekket priser konstand. Sist redigert av Elisabet : 22-10-13 kl 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjansen for restplasser i vinterferienTusen takk for svar! Da bestiller jeg til meg selv. Jeg er revmatiker og MÅ ha litt varme om vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|