|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?Reptilparken eller Teknisk Museum.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?Faller nok i smak hos den yngste, men ikke den eldste.
Sist redigert av Tallulah : 23-10-13 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?Ta en tur i den ferske skulpturparken uten å bli tråkket ned av alle de andre som gjør det i helgen. Med regntøy.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?shute, det var gode forslag! I Drammen bader vi ofte, kanskje vi kunne fått med en 13-åring også, så kan de to eldste fnise seg rundt, mens den minste og jeg leker.
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?Reptilparken er innendørs (siden det skal være drittvær), man får alltid lov til å hilse på en slange på nært hold. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?Jeg er litt sær av meg, så jeg ville tatt på regntøy og støvler , pakket pikniksekk med suppetermos og godt brød og tatt båten ut til Hovedøya. Siden det skal regne, er det sikkert ikke mye folk der. Men jeg har jo et like sært barn som digger regn like mye som meg, så jeg vet ikke om andre enn oss ville synes det var en god ide. Men tenk det da - å spise varm suppe mens regnet dryppet og man så utover fjorden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?Det eneste jeg får med både16-åring og 10-åring på er bowling. Med pizza el burger etterpå. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?Hadde eg hatt barn i Oslo i helga hadde eg prøvd fått billettar til Tonje Glimmerdal på Det Norske Teateret.
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ting å gjøre i Oslo på lørdag?
|
|