|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Jeg ser at det antakelig er riv ruskende feil skrevet, men ja - noen som har smakt dette misfosteret av en sjokolde?? Jeg trodde jeg skulle kaste opp....nesten i hvert fall |
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med Capuccino (åssen i hule skrives det??)Så de hadde den i Sverige, både den og med andre typer sjokolade. Men nei, jeg har ikke smakt dem. Hørtes jo så god ut. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med Capuccino (åssen i hule skrives det??)Har ikke smakt den, men det staves cappuccino.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med Capuccino (åssen i hule skrives det??)Det kan umulig være verre enn Kit Kat med hvit sjokolade og lime. Urk!
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccinoJeg syns det hørtes godt ut, jeg. Må nok smakes på - jeg har bare en godtefri måned som skal tilbakelegges først. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med Capuccino (åssen i hule skrives det??)Jeg vet ikke, men jeg har litt dilla på ham i dag.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Jeg ba mannen min kjøpe Dajm til meg i dag (vanlig) og han greide selvfølgelig å komme hjem med denne her. Jeg hadde ikke hørt om den engang. Stusset veldig da det luktet cappuccino i hele rommet. Jeg lurte faktisk på om noen drakk en cappuccino i rommet ved siden av, før jeg begynte å lese på sjokoladepapiret. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Jeg smakte denne i går, og herreguud så god den var!! Bedre enn alle de andre Dajm-typene jeg har smakt. Fantastisk!! Spiselig orgasme. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Liker ikke kaffe så den kommer jeg nok ikke til å smake. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Klart jeg har smakt den! - Smaker alle nye ting..(sure laban seigmenn f.eks - laban grinerunger)
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Hvis den smaker noenlunde som cappuccinocola, så har man et problem ... :uerk:
|
|
|
#14 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Smakte den i går og den var knallgod
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Jeg ble forøvrig ganske sur da jeg stjal en seigmann fra nabostanden og den var sur.
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?
Heeeeelt enig! NAM!
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Noen av dere som har smakt Dajm med cappuccino?Grøss......... |
|
![]() |