|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hvor finner man grønn makaroni?Jeg akter å lage gusjete pastasalat à la Skilpadda til halloween. Hvor får man tak i grønn makaroni, tro? Eller kan man lage det selv ved å koke makaroni sammen med spinat e.l.?
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?De har i hvertfall med farge på Ultra tror jeg, usikker på om den var grønn. Og så var det ikke makaroni, men en annen type - skruer kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Grønn pasta har jeg sett, men det er jo ofte tricolore, så da er det røde, hvite og grønne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Hvor grønn vil du ha den, da? Det finnes grønn pasta - ofte tilsatt spinat. SJekk velassorterte dagligvarebutikker eller typiske innvandrerbutikker - min lokale har paste i mange ulike farger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Den skal være lysegrønn, som den med spinat man får kjøpt i sånne trikolor-pakker, ja, men det må altså være makaroniform. Konditorfarge kan prøves, ja - kanskje cacas har en mindre gressgrønn variant, eller blande med gult.
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Wiltonfarge er helt supert, ikke noe problem.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Jeg mener jeg hadde konditorfarge i kokevannet den gangen du tenker på. Resultatet blir ganske gulgrønt siden makaronien er gul fra før.
![]() |
#9 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Bilde av nevnte salat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Haha, æsj!
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Sv: Hvor finner man grønn makaroni?Stilig! Skjønner godt at ungene ikke turte smake for det så ekkelt ut! Men tøft. Hehe, er i halloweenmodus jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|