|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilket hotell skal jeg bo på i Tromsø?Jeg mener å huske at jeg var fornøyd med Hotell Clarion Bryggen. Det var fin utsikt, i hvert fall, men jeg innrømmer at jeg ikke husker så mye om frokosten. Når skal De til Tromsø, frue? Det skulle vel aldri være andre uka i november?
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvilket hotell skal jeg bo på i Tromsø?
Nope, uka før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvilket hotell skal jeg bo på i Tromsø?Gullhotellet er veldig greit. Kan sikkert ha noe med at jeg hadde fantastiske mennesker rundt meg da jeg bodde der, men likte meg veldig godt.
![]() |
#6 |
|
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
Det er fint, ja, og så har Clarion kveldsmat.
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket hotell skal jeg bo på i Tromsø?Jeg ville også bodd på Bryggen, egentlig når som helst.
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilket hotell skal jeg bo på i Tromsø?Det er Rica Ishavshotell som visstnok har sjokoladefontene til frokost, jeg har aldri spist annet enn lunsj og middag der så aner egentlig ikke... De driver imidlertid med ombygging og påbygging nå, så det er rimelig kaotisk utenfor ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|