Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-13, 21:39   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Eller beveger vi oss mot Tenåringsforeldreportalen?
Er vi som P3, som stort sett har de samme vertene og lytterne og som derfor til en viss grad endrer (alders)målgruppe?

(Jeg spør fordi det vel er en tendens at kaffistugu åpner senere og senere?)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 21:45   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Hvor lenge er barn småbarn?

Gammel 26-10-13, 21:46   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til de er skolebarn?

Gammel 26-10-13, 21:48   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å svare på spørsmålet da så joda, flere modder er småbarnsforeldre.

Gammel 26-10-13, 23:44   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sånn litt på siden; men hvem er modde nå?

Gammel 26-10-13, 23:45   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er. Sjølvsagt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 23:47   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er. Sjølvsagt.

Småbarnsforeldre eller modde? Eller begge deler?

Gammel 26-10-13, 23:48   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er alt. Ka du trur, liksom.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 23:51   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Sånn litt på siden; men hvem er modde nå?

Listen her skal være oppdatert: http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=270

Gammel 26-10-13, 23:55   #10
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er alt. Ka du trur, liksom.

Yes, we can!

Gammel 26-10-13, 23:59   #11
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Listen her skal være oppdatert: http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=270

Thænks! Det var i grunnen de om jeg hadde fått med meg.

Gammel 27-10-13, 11:10   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte babyer. Var det ikke mer babysnakk her før? Eller har jeg sluttet å lese?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:13   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg tenkte babyer. Var det ikke mer babysnakk her før? Eller har jeg sluttet å lese?

Masse babysnakk. Egen babyskravletråd, faktisk. Det er nok bare du som ikke "kjenner" noen med baby.

Gammel 27-10-13, 11:15   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er jo babyskravletrå her ja, men majoriteten av "de som har vært her i evigheter" har vel stort sett heller skolebarn, skolestartere og sånn.

Gammel 27-10-13, 11:18   #15
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Det er ikke noen av moddene som har babyer, tror jeg, men mange har barn godt under skolealder. Og det er babysnakk på FP, men jeg tror man blir flink til å filtrere bort det man ikke finner interessant.

I forhold til åpning av kaffestuggu så tror jeg det er like mye et tegn på at vi er på vei over til telefon- og nettbrettsurfing, og med de hjelpemidlene er det litt mer kronglete åpne stuggu enn på PC, og dermed blir terskelen litt for høy for makelig anlagte modder (<- meg). Vi (les: jeg) skal tenke på om vi (les : jeg) vil ta selvkritikk på det og kommer kanskje tilbake til deg på det.

Gammel 27-10-13, 11:31   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Men det er mindre babysnakk her altså. Selv om jeg ikke har gjort statistiske uttrekk så kan jeg med trygghet si at det var flere med babyer "før". Et eksempel er vel at prøvertråden nå er åpen i nesten to år før den har for mange innlegg, mot tidlugere 6 måneder-altså færre prøvere.

Men det var vel ikke poenget med tråden.....

Jeg fikk sove "lenge" i dag. Mitt skift startet ikke før halv 9. Og jeg har såpass små barn at vi fortsatt har skift......

Gammel 27-10-13, 11:42   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klaget så smått (i høflige former, og alt sånt) for en tid tilbake på åpningstidene i Stuggu, og da la man inn automatiske åpningstider kl 7 hver lørdag og søndag. Er det slutt på det nå?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:47   #18
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg klaget så smått (i høflige former, og alt sånt) for en tid tilbake på åpningstidene i Stuggu, og da la man inn automatiske åpningstider kl 7 hver lørdag og søndag. Er det slutt på det nå?

Det kan være at automatikken har gått ut på dato, jeg skal sjekke med det lyse hodet som kom med forslaget om automatikk og også la inn automatikken.

Gammel 27-10-13, 18:14   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det dere gjør i den Kaffistuggu som gjør at den må være åpen så tidlig, egentlig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 18:24   #20
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Der er jo der man får servert kaffen, rine!!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.