|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() TSoG 2013?Altså, skal vi ha en versjon 2013 også eller?
![]() |
#3 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TSoG 2013?Jeg synes også dette er et godt formål som bør gjentas.
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: TSoG 2013?Yes we can! Jeg er med, men jeg må nok legge litt mindre jobb i mitt potensielle bidrag enn i fjor. Noe sier meg at dette bare vil være positivt for kvaliteten.
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TSoG 2013?Mange gode grunner for gjentakelse ja, innsamling til RB er den desidert beste!
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: TSoG 2013?Jepsi pepsi, det må vi ha.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: TSoG 2013?Jeg har også så mange sjampiskorker at jeg bare er nødt til å melde meg på for å få litt avsetning.
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: TSoG 2013?Håper jeg kanskje kan få laget en luke eller to i år. I fjor hadde jeg ikke sjans i havet!
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: TSoG 2013?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TSoG 2013?Jeg melder meg inn i kampen om en luke - Jeg har en plan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: TSoG 2013?Jeg fikk visst ikke med meg denne tråden i går, men vi er med. Jeg er bare skrekkelig usikker på om jeg tør å påta meg en luke. De i fjor var jo så skrekkelig gjennomførte.
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TSoG 2013?Jeg kan gjerne organisere i form av å lage en lukeoversikt og sånn, men jeg melder meg ikke til egen luke i år - det har jeg ikke ressurser til dessverre. Lage et par skal jeg få til!
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TSoG 2013?Jeg har fulgt med med et halvt øye på de to andre rundene, men har fortsatt ikke skjønt konseptet helt. Hva trenger man sjampiskorker til? Eller er det bare en grei ting å ha? (Kanskje det under er viktigst?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: TSoG 2013?Den salte karamellsausen tilhørte kanskje den andre julekalenderen på FP?
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TSoG 2013?Om og hvor mye man gir, er helt frivillig. Men det var velg mange lukemakere som sa at de ga typ 20,- pr. bilde av ferdig produkt fra luken sin ol.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: TSoG 2013?Man må ikke ha limpistol, og man må ikke ha sjampiskorker. I fjor begynte første lukedeltaker på en historie, som de neste fulgte sånn delvis. Bortsett fra Harriet med karamellsausen da.
![]() |
#19 |
This is normal!
|
![]() Sv: TSoG 2013?
Jeg har jo fulgt dette ganske tett, og jeg tror jeg må innrømme at jeg heller ikke har skjønt konseptet helt. Hvis det er et konsept.
![]() |
![]() |
#20 |
This is normal!
|
![]() Sv: TSoG 2013?Vi må ha som mål å slå fjorårets innsamlingsbeløp på 25 250 kr.
![]() |
![]() |
|
|