|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg har sett på besøk hjemme hos andre at det finnes teflonduker som ser ut som helt vanlige duker. Har tenkt på å kjøpe en sånn i julegave til svigerinna mi, siden hun alltid får flekker på duken når hun har oss på besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg kjøpte slike duker på Kid i fjor før konfirmasjonen, hvite med damaskpreg, mulig det er sesongvare? Er veldig fornøyd med dem.
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Re: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg fant noen fine teflonduker i ulik farge på Princess for få år siden. Har 3 i ulik farge. Kanskje ikke lik damsk men veldig fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Teflonduk? Som i teflonpanne? Der lærte jeg noe nytt. :ikke-duk-bruker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg har kjøpt veldig fine voksede duker på Åhlens. Ikke i damaskstil, da, men med kule retro-print som jeg liker.
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg har en teflonbelagt duk som er ganske lik en damaskduk, og den tåler det meste, inkludert masse fett fra pinnekjøtt, som ble borte uten å etterlate spor. Min er linfarget, med damaskvevet mønster, og vi kjøpte den hos Princess. Det er altså ikke snakk om noe plastaktig à la voksduk, men en helt normal duk som er mer flekkbestandig enn normale duker.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Princess har fine.
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg har akkurat den typen du er på jakt etter. En rød, en hvit og en svart. Alle 3 er kjøpt på Kid Interiør. De er bra, og pene.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg har kjøpt med teflon behandling på Hansen og Dysvik og Princess . H&D har 40 % på alle duker nå . |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Jeg har kjøpt mine på Kid. Geniale.
![]() |
#15 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Tror det står Princess på vår. Jentenes kusine tok syretesten dag en, nemlig Hipps pasta og tomatgryte, duken er like hvit etter vask.
![]() |
#16 |
X First Lady
![]() Re: Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?
Har nok samme duken som sagt i flere farger. Ikke noe voksduk nei. De er såpass fine at jeg "glemmer" ta i bruk mine Damaskduker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trøtt
|
![]() Re: Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?
For å presisere, det er slike duker jeg har. Fra Kid.
![]() |
#18 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en teflonduk du er fornøyd med?Takk for mange gode tips |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|