|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotJeg blir 30år i desember og vil ta med mannen og reise bort. Jeg har bestilt flybiletter til Gdansk, men det er det eneste.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotGdansk er mye finere enn Sopot, som er et veldig sommerhurramegrundtsted, og sikkert er nokså dødt om vinteren. Så jeg ville ikke brukt overdrevent mye tid der.
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotHilton hotellet er flott, ligger ved kanalen. Og så serverer de champagne til frokost
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotNå på vinteren hadde jeg droppet Sopot tror jeg. Kan anbefale Hilton hotellet i Gdansk. De har også spa avdeling og mange forskjellige typer behandlinger der om en vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/Sopot
Enig i det, jeg var i Gdansk i november 2011, og vi besøkte Sopot en av dagene, og det var ganske døllt der. Veldig fin badeby, men på vinteren skjer det fint lite, er som å gå rundt i en helt vanlig shoppingby egentlig. Men for all del, jeg er glad vi dro innom. Det var vel der det skjeve huset også lå, ganske stilig å ha sett det. Gdansk er bedre. Gdansk er fantastisk, spesielt rundt juletider. Jeg skal definitivt tilbake.
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2013
![]() |
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotSå flott at du skal til Gdansk, ben er nydelig i desember med sin julemarked. Hvis det gjelder dagspa så kan jeg anbefale Jacques Andre spa som ligger på gamlebyen i Gdansk. Du kan lese mer om dette spa her på bloggen http://besokpolen.blogg.no/137215686...__jacques.html I gdansk finnes det flere gode restauranter, jeg anbefaler spesielt Gdanski Bowke som ligger ved Motlava elven (ikke langt fra Hilotn hotell) Jeg har vært der mange ganger, maten og drikk er utrolig god! http://besokpolen.blogg.no/138442339..._gdansk__.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotJeg synes ikke Sopot er noe særlig, men hvis du skal bo der, så vil jeg anbefale hotellet hm, hva var det nå det het. Ikke det svære, gamle, men det andre fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotMera! Mera var det hotellet het. Et fint hotell med god standard og som sagt flott spa. Det svære gamle hotellet heter Grnad Hotel Sopot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker tips og råd om Gdansk/SopotJeg klarte endelig bestemme meg og bestilte overnatting på Hilton for hele oppholdet. Står at bassenget og diverse andre fasiliteter er stengt fra og med 18.des. Det er 18 desember jeg blir 30 og jeg ønsker spa den dagen så vi får se hvordan vi gjør det den dagen. Burde Kansje bestilt det før vi reiser og? Kan eventuelt ta en dagstur til et av spahotellene i Sopot?
![]() |
|
|