|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ta med vogn ... eller ikke?Vi drar til Mallorca neste lørdag, og jeg har skikkelig beslutningsvegring når det gjelder om vi skal ha med vogn til Jonas eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta med vogn...eller ikke?Er han så gammel som 4,5 år så hadde jeg kuttet ut vognen. Sist redigert av Michelle : 09-05-07 kl 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ta med vogn...eller ikke?Tror heller ikke jeg hadde giddet å ha med vogn. Ha heller med en sele
![]() |
#4 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Jeg skal ha med meg mine to storjenter til Tyrkia snart, og har ikke engang tenkt tanken på å ha med vogn. 4,5-åringen min kan også være litt ivrig på å gå andre steder enn hun egentlig skal.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Fordelen er jo at han kan sove i den slik at dere kan være litt lenger ute på kveldene. Vesla vi er 3,5 og vi skal ha med vogn. Bruker den aldri ellers, men vi kommer til å gå veldig mye, og små barneføtter blir kanskje litt fort slitne av å gå flere kilometer, dessuten skal vi bruke den til soving på kveldstid slik at vi slipper å være stuck på hotellrommet tidlig på kvelden. Nå er jo gutten din ett år eldre, men det kunne jo vært greit allikevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ta med vogn...eller ikke?Jeg hadde også droppet vogna. Hvis det skulle vise seg å bli et stort behov, er det sikkert en billig trille å få kjøpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
X First Lady
![]() Sv: Ta med vogn...eller ikke?
Trille får en leid de fleste steder. Noen bilutleiefirma har også triller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
--
|
Lurt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Jeg hadde ikke kommet på tanken en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trallallaa
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Takk. Da tar vi ikke med vogn. Greit å få hjelp når man som sagt lider av akutt beslutningsvegring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
X First Lady
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?
Om gutten er en sånn som stikker av så husk å merke han med navn, adresse og mobilnummer. Sele/Bånd er slett ikke dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trallallaa
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Vi har armbånd fra forrige tur. Med mobilnr. våre på. Han rekker ikke å stikke av, men det er bare utrolig slitsomt å passe på at han IKKE gjør det hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Det har jeg jammen lett etter.Hvor finnes det?
![]() |
#14 |
trøtt
|
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Da vi var på ferie i vinter var poden 4,5. Vi hadde med vognen og angret ikke et sekund. Riktignok sluttet vi med vogn da ha han var mellom 2,5 og 3 år, men på reiser har vi alltid hatt det med. Nå i vinter ble han stuptrøtt på kvelden; han spiste ferdig og la seg i vognen for å hvile. Som oftest sovnet han også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Det ville faktisk aldri ha falt meg inn å ta med vogn til min snart 4 1/2-åring. Det er jo så enormt lenge siden vi sluttet med vogna, så jeg klarer knapt nok forestille meg henne i vogn.
![]() |
#16 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Jeg har en til lillebror når han sitter i vogna. Mener at den hadde lange remmer også
![]() |
#17 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Jeg vurderer å kjøpe en slik og heller så line til.
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Poden er bare 2,5 år, men nekter stort sett å sitte i vogn. Vi har en Zapp da, så den er så enkel og grei å ha med seg at det blir til at vi drasser på den. Mesteparten av tiden er det dog forgjeves, han nekter å sitte i den.
![]() |
#19 |
Trallallaa
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?Ja HVOR var det jeg leste om ett sånt bånd man kan feste rundt håndleddene tro? Hmmm...den gamle "buddyline" vi brukte da vi dykket er litt lang, men hadde vært veldig kjekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ta med vogn ... eller ikke?
Ikke minst til sovebruk. Man kan farte ute på sene kvelder, slipper å skynde seg hjem for å legge barnet på hotellet og bli sittende der. Når vi reiser til Italia i sommer kommer vi til å ha med vognen ut på kvelden, slik at når hun blir trøtt og sovner så kan hun ligge i vognen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|