Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Prince spiller i London i august!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 11:06   #1
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prince spiller i London i august!

Og gjett om jeg skal dit.

Fikk melding gjennom en gruppe på facebook i går kveld(det alene er et knakende argument for hvor nyttig det er å være medlem på facebook!).

Nå styrer vi med å organisere det hele, billettene legges ut fredag morgen. Vi er en gjeng som var på One Night Alone i Oslo Konserthus som håper å reise over.

Jeg gleder meg villt og hemningsløst.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6635673.stm

http://www.3121.com/

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 11:33   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prince spiller i London i august!

ÅÅ den vil jeg også gå på.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:19   #3
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da er billettene bestilt! Gjett om jeg gleder meg!

Gammel 13-05-07, 19:29   #4
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!
Typisk at når jeg skal til London for første gang på syv år er det en måned etter Prince har spilt en haug med konserter....
Nuvel; dere som skal får kose dere masse!!! Heldigriser...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:23   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ååå, heldiggris Der skulle jeg også gjerne ha vært.

Var ikke på konserten i Konserthuset, men jeg var kjempefan da jeg var fjortis, og sto aller først da han var på Valle i 1988. (Fikk vel noen runder i RødeKors teltet, fatter ikke at foreldrene mine lot meg dra dit med en venninne)

God tur, hvilken facebook gruppe er det, en egen norsk Prince-gruppe?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:29   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er intenst misunnelig, både på Princekonserten og Londonturen. Der skulle jeg gjerne ha vært.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:51   #7
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!
Typisk at når jeg skal til London for første gang på syv år er det en måned etter Prince har spilt en haug med konserter....
Nuvel; dere som skal får kose dere masse!!! Heldigriser...

Du vet han har lagt ut biletter til konserter langt ut i september?
http://www.ticketmaster.co.uk/artist/735895?tm_link=tm__search_see_also_1_saname_Prince 's%20UK%20Dates

Har vært vanskelig å få tak i biletter, men det bør ære mulig, det er jo plass til 20 000 i millenniumdomen.

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Ååå, heldiggris Der skulle jeg også gjerne ha vært.

Var ikke på konserten i Konserthuset, men jeg var kjempefan da jeg var fjortis, og sto aller først da han var på Valle i 1988. (Fikk vel noen runder i RødeKors teltet, fatter ikke at foreldrene mine lot meg dra dit med en venninne)

God tur, hvilken facebook gruppe er det, en egen norsk Prince-gruppe?

Nei det er en internsajonal gruppe. http://uio.facebook.com/group.php?gid=2225977009

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er intenst misunnelig, både på Princekonserten og Londonturen. Der skulle jeg gjerne ha vært.

8 jenter på Londontur OG Princekonsert. Kan det bli bedre?

Sist redigert av Kaz : 13-05-07 kl 20:54. Årsak: Flau orddeling...
Gammel 13-05-07, 20:52   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

8 jenter på London tur OG Princekonsert. Kan det bli bedre?

Bare gni det inn du.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:55   #9
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Bare gni det inn du.

Gammel 13-05-07, 22:06   #10
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Åååååååååååååååååååååååååååååå ... Nå fikk jeg vondt langt inn i sjela. Må prøve, må prøve ... Misset han da han spilte på Valle Hovin, har veldig lyst til å få meg en konsert av ham.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.