|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Nighthawk diner for barn str 7 / 11 år?Min femåring storkoste seg der nylig. Særlig gøy med cream soda, det var eksotisk for ham.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nighthawk diner for barn str 7 / 11 år?Ungene mine elsker stedet. Jeg ville definitivt bestilt bord. Vi har stått i kø mang en gang, men vi pleier å dra dit for brunsj i helgene.
![]() |
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nighthawk diner for barn str 7 / 11 år?På hverdager er det ikke nødvendig å bestille bord, og spesielt ikke etter lunsjtid. TND er et av Ullungens favorittsteder. Ikke minst på grunn av iskremsodaen Snow White. Vi føler oss ekstra heldige når vi får bordet som er opp en liten trapp til venstre når man kommer inn, ved vinduet.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nighthawk diner for barn str 7 / 11 år?Nighthawk har egen barnemeny, god mat og jukeboks. Det er jo ikke stas som i at det er et barnested, eller servitører som spiller en karikert rolle eller noe sånt, men god mat og hyggelig stemning. Vi spiser der ofte, og det er fast bursdagsmiddagssted for hele familien. På ukedagene trenger man ikke bestille, om det ikke er tett opp til jul.
![]() |
|
|