|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg lage av epler? Helst litt enkeltEplemos (til eplekaker, tilslørte bondepiker e.l.), eplesyltetøy eller eplesaft.
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hva kan jeg lage av epler? Helst litt enkeltEplemos, ja, det er jo kjempegodt. Jeg mener også jeg har sett en oppskrift på eplechutney. Må se om jeg kan finne den igjen.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva kan jeg lage av epler? Helst litt enkeltEplebåter stekt i smør/kokosolje med kanel og sukker. Nam!
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg lage av epler? Helst litt enkeltCrumble pie er easypeasy å lage til dessert, og nydelig med vaniljeis eller krem til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg lage av epler? Helst litt enkeltSkrell eplene, ta ut kjernehuset og stek dem hele i ovnen. Server med krem eller vaniljeis. Nyyydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg lage av epler? Helst litt enkeltStikk ut eplekjernene, fyll hullene med en blanding av sukker og kanel, pakk eplene enkeltvis i sølvfolie. Dra på tur i skauen, fyr opp bålet og la dem ligge i glørne i et kvarter. Dra opp papptallerkner, bestikk og vaniljesaus fra sekken- og vips: Nydelig turdessert! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|