Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til gutt på 8-9 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-13, 18:05   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Julegave til gutt på 8-9 år

Det er definitivt lettere til 3- åringen. Han ønsker seg hele lekekatalogen og leker faktisk godt med det han har/får.

Han på 8,5 har kommet på én ting han ønsker seg. En lekedings til 250 Kr. Kan kjøpe noe kult sengetøy, skøyter (om de han har er for små), ellers er jeg blank. Han har iPad og mobiltelefon. I- landsproblem så det holder, ja.

Hva ønsker deres gutter i den alderen seg?

Gammel 11-11-13, 18:10   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til gutt på 8-9 år

Triksesparkesykkel, xbox360, penger i app store, figurer til Disney infinity, klær.

Vi kommer ikke til å kjøpe en stor ting i gave i år, fordi han antakelig skal få sesongkort på ski.

Gammel 11-11-13, 19:49   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Eldste ønsker seg svindyre ishockeyskøyter, ishockeykølle, diverse ishockeytrøyer, egen iPad, sparkesykkel, FIFA14 til PS3, NHL14 til PS3 og et par ting fra lekekatalogen som jeg ikke husker.

Gammel 11-11-13, 19:52   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Men de derre snø- sparkesyklene. Hva går man for? Har sett en fra Stiga til drøyt 300 Kr og en annen på Toys R Us til over 1000.

Ser det kommer PS 4 også nå før jul, men den er dyr... Nesten 4000.

Gammel 11-11-13, 18:11   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er dritvanskelig.Jeg snakket akkurat med ungene om dette. Det er skandaløst at unger har "alt", også mine.

Guttungen (9) skal få koffert. Det er muligens omtrent det eneste han ikke har.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 19:01   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt mulig av kule duppedingser fra teknikkmagasinet.

Gammel 11-11-13, 19:04   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Min ønsker seg triksesparkeski, dvs sparkesykkel med ski istedet for hjul. Han leker fortsatt med Lego og ønsker seg noe sånt. Fifa14, og en del påfyll av sportsutstyr, langrenn, slålom etc.

Gammel 11-11-13, 19:20   #8
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Min ni åring ønsker seg lego, spill til ps3 og figurer, mobil.

Gammel 11-11-13, 19:29   #9
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Min 10-åring ønsker seg til jul:
Brettspill, Hamax akematte, snøsparkesykkel, Skylanders swapforce, bøker, filmer, teleskop, eksperiment sett, micro charger bilbane, lego minecraft, iTunes gavekort ++

Gammel 11-11-13, 19:36   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Skylanders og snøsparkesykkel var gode idéer! Sistnevnte hadde jeg faktisk ikke hørt om og måtte Google. Det kommer han til å digge!

Teknikkmagasinet må sjekkes ut. Fortsett, folkens. Fortsett!

Gammel 11-11-13, 19:47   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Disney infinity, hva er det? Og det nye Skylanders- spillet, det passer til gamle Wii?

Gammel 11-11-13, 19:59   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Disney infinity, hva er det? Og det nye Skylanders- spillet, det passer til gamle Wii?

Disney infity er et nytt spill til alskens konsoller. Samme opplegget som skylanders, man må kjøpe nye figurer.

Gammel 11-11-13, 19:24   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her får 8.5åringen noe fra lego chima, det er det han ønsker seg mest. I tillegg skal han få et brettspill fra broren tenker jeg.

Gammel 11-11-13, 19:57   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett en Stiga sak til ca 500 som jeg tenkte på. Den i lekekatalogen hadde en stang mellom bena som jeg syntes så litt farlig ut.

Gammel 11-11-13, 20:03   #15
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Mine på 8 og 9 ønsker seg skøyter, Lego,akematte, IPad, spark, tøff genser, fifa14 til Playstation. Han ene ønsker seg også nye ski, mens han andre ønsker seg ny skolesekk. Det blir nok skolesekk og ski på dem siden det er noe de trenger akkurat nå. Men jeg ønsker oss egentlig sparker.

Gammel 11-11-13, 20:06   #16
Mamma@work
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2008
Mamma@work har et hav av muligheter foran seg
Standard

2005-modellen ønsker seg penger, skylanders (det nye), fotballspill, Lego (chima og starwars), gavekort til app-store, snow racer.

Mamma@work er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 20:07   #17
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg synes forøvrig ikke det er vanskelig å finne noe til storguttene. Åtteåringen har tapet sammen tre A4- ark for å få plass til alle ønskene sine.

Gammel 11-11-13, 20:17   #18
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg synes forøvrig ikke det er vanskelig å finne noe til storguttene. Åtteåringen har tapet sammen tre A4- ark for å få plass til alle ønskene sine.

Send en kopi til meg.
Men Disney Infintiy og Skylanders høres bra ut. Det er ting som nok kommer til å bli brukt, samt at det ikke tar for stor plass.

Så en snø- sparkesykkel fra Stiga til rundt 500 som så fin ut. Brettspill er også moro.
Takk for alle tips så langt!

Gammel 11-11-13, 20:25   #19
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Min 10-åring ønsker seg faktisk Guinness Rekordbok (eller hvordan det skrives).

Gammel 11-11-13, 23:09   #20
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Min 10-åring ønsker seg faktisk Guinness Rekordbok (eller hvordan det skrives).

Ja, den falt i smak her i huset til jul i fjor.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.