|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Blir bagasjen sendt videre?På fredag skal jeg reise Tromsø-Oslo-København-Edinburgh, med SAS og BMI Regional (eller noe sånt). Må jeg plukke opp bagasjen på Gardermoen selv, eller blir den sjekket inn og tatt vare på? Hvordan vet jeg? Jeg har dessverre mange timer mellom avgangene, og kunne tenkt meg å ta toget inn til byen, kanskje lunsje, dersom det ikke blir slitsomt pga. bagasjen. Noen som vet?
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Du må nok spørre. I og med at det er forskjellige selskap, er det en viss sannsynlighet for at du må hente ut baggasjen.
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Bagasjen din kommer seg nok hvert fall til København uten at du trenger å ta i den. Regner med det er BMI du skal ha fra København til Edinburgh. Har du booket turen din i ett så plukker du den opp i Edinburgh.
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Jeg skal spørre, ja. Tenkte å ikke overdrive bagasjen, men man trenger jo endel til to uker, også.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Dersom du har bestilt hele reisen som en gjennomgående reise og ikke som enkeltreiser, vil jeg tro at du får sjekket bagasjen helt frem (ellers tror jeg UK er som Norge, så om du hadde mellomlandet der, måtte du tatt ut bagasjen og sjekket den inn igjen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Spør når du sjekker inn, da får du vite det sikkert. Laptop er greit å ha i håndbagasjen, det er ikke alltid den tåler koffert.
![]() |
#7 |
Pandemonium
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Jeg kjøpte billetten som en gjennomgående rute, via Supersaver.no fordi Widerøe akkurat hadde kansellert en helt identisk reise for meg. Jeg får vel rett og slett høre på flyplassen hva det blir til med bagasjen. Inn til Oslo skal jeg uansett.
![]() |
#8 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Hvis du må hente ut bagasje så er det jo oppbevaring på flyplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Jeg sjekker aldri inn laptopen. Det er så utrolig upraktisk å miste den eller få den ødelagt på jobbreise, selv om man mot formodning skulle ha vært flink og tatt backup av alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pandemonium
![]() Sv: Blir bagasjen sendt videre?Takk, alle sammen. Jeg har en slags plan, i hvertfall.
![]() |
|
|