|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Nattkrem på dagen?Hva er egentlig forskjellen på dag- og nattkrem?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nattkrem på dagen?Dagkremer har vel ofte UV-beskyttelse og ingredienser som beskytter mot forurensning og den slags.
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Nattkrem på dagen?Uv-beskyttelse kan være lurt om sommeren, men nå på vinteren trenger jeg ikke det. Men beskyttelse mot forurensing er jo kanskje ikke dumt.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Nattkrem på dagen?Jeg skulle gjerne visst hvilke ingredienser som beskytter mot forurensing? Hvilke Eucerin-krem er det snakk om, kanskje man kan sammeligne ingredienslisten. Det er stort sett mer oljer i nattkremene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Nattkrem på dagen?
Å, ja, de spiller nok en rolle der. Jeg har ikke helt tenkt på dem slik, men de er jo i alt for tiden. Jeg har litt tro på slikt, alt fra vitamin C til planteekstrakter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Nattkrem på dagen?Men jeg ser jo ikke sola på denne tiden av året, da er det i såfall gjennom et vindu.
![]() |
|
|