|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
Se resultatene: Tar ditt lokale bibliotek inngangspenger av voksne til forfatterbesøk? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
Nei |
16 | 80,00% |
Deltakere: 20. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Tar biblioteket ditt betalt for forfatterbesøk?Så at biblioteket i Trondheim tar inngangspenger for å delta på forfatterbesøk. 100 kr, 50 student/honnør. De skrev et sted at de fleste bibliotek tar inngangspenger for slike arrangement nå.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() Sv: Tar biblioteket ditt betalt for forfatterbesøk?Jeg bor i Øvre-Eiker, 20 min fra Drammen. Her tar de 30-50 kr i inngangspenger for slike arrangementer. Men tror at det er sterkt subsidiert selv om man betaler inngangspenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Tar biblioteket ditt betalt for forfatterbesøk?
Ok, har sett at både Nedre Eiker og Drammen er gratis.
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: Tar biblioteket ditt betalt for forfatterbesøk?Det koster nå penger i Drammen for enkelte arrangement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar biblioteket ditt betalt for forfatterbesøk?Her var det betaling for forfatterkveld for få dager siden. 100 / 50 kr. I morgen har de forfatterbesøk som skal lese barnebøker, gratis inngang.
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Tar biblioteket ditt betalt for forfatterbesøk?Vårt bibliotek har aldri noe slikt
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tar biblioteket ditt betalt for forfatterbesøk?Det kommer nok an på type arrangement og kostnad på forfattere/innledere. Det er enkelte arrangenenter som er gratis også. Men jeg synes det er ok å betale for kulturarrangement for voksne. De fleste arrangement for barn og familie er gratis.
![]() |
|
|