|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() AndebrystJeg syns and er veldig godt, men etter et mislykket møte med en hel and på nittitallet har jeg ikke tilberedt det selv. Nå har jeg overvunnet ande-angsten og kjøpt noen andebryst som jeg nok skal klare å få til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Re: AndebrystMannen min lagde en helt fantastisk god plommesaus til andebrystet sist vi hadde det.
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: AndebrystLiten grunn til å være redd for and, altså.
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AndebrystJeg har tilberedt dem etter oppskrift på nettet med karamellisert appelsinsaus, båtpoteter, rosenkål og valnøtter i honning. Mulig det var noe mer
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: AndebrystJeg kan anbefale et veldig godt alternativ til appelsinsaus/andre søte sauser: teriakysaus. Jeg kjøper den ferdig på glass, og blander med litt stekesky og varmer opp. Som tilbehør kan jeg også varmt anbefale søtpotetmos (kokte søtpoteter most med smør, salt og hvitløk) og asparges (evt. andre grønnsaker). det er SÅ godt!
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: AndebrystDet hørtes også knallgodt ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|