Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-13, 11:23   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ønsker du deg til jul?

Jeg trenger litt inspirasjon! Mannen vil gjerne ha litt innspill fra meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 11:26   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg nye vintersko som er gode å gå i samt høvelig greie å se på.

Gammel 01-12-13, 11:28   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Nye vindusviskere til Avensisen. Og en 2014-modell Ford Galaxy med diverse tilleggsutstyr. Og en tynn og varm strikkegenser.

Ellers at kvalmen snart går over og at vi får være friske denne jula. Har akkurat hatt bursdag og fått mye fint, så trenger ikke så mye, egentlig.

Gammel 01-12-13, 11:28   #4
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nye skinnhansker ( vinrøde), happy lights, fint undertøy, Kari traa ulltrøye.....

Gammel 01-12-13, 11:28   #5
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg sko (spesifisert, vel og merke), hodetelefoner, Thermos-kopp, skinnveske med plass til PC og rettebunke, kaffemaskin, Kindle, bøker (siden Kindle er rimelig usannsynlig), ørepynt, gavekort hos frisøren min.

Jeg trooor jeg får de skoene jeg har sett meg ut hos mannen, og kanskje øretelefoner av barna.

Gammel 01-12-13, 11:56   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker oss en brødboks fra Stelton (den med skjærefjøl på toppen), pepperkvern fra Peugot og så har jeg ønsket meg en ny Dolce Gabana (?) Light blue "parfyme". Og mannen har ønsket oss sengesett fra svigermor. Skulle ønske vi slapp det, for jeg har lyst på noen nye, hvite, fine fra Høye og ikke et eller annet random fra Kid. Men sagt er sagt.

Gammel 01-12-13, 12:08   #7
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg ønsker meg time med ansiktsbeh på Artesia Spa på Majorstua.
Bøker og et lite litografi av Lars Løken.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 12:17   #8
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Større minnekort til kameraet, Taloon sekk, mepal små boller med lokk, grand cru glassboller.

Gammel 01-12-13, 13:20   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg en ullgenseren fra Ulvang, asics joggesko med pigg, gavekort på spa og billett til sommerens Buktafestival.

Gammel 01-12-13, 14:29   #10
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg ny bil,mobil,veske og kartell lampe

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 22:10   #11
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke...

Gammel 01-12-13, 22:12   #12
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iskremmaskin

Mummifat og skåler

Bøker og tvserier

Garn og strikkepinner

Ullgensere (helst Kari Traa)

Fine ulltepper

God mat og god vin.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 22:14   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer ikke på noe, egentlig, så jeg har sagt til svigers og min mor at jeg bare ønsker meg ting til babyen i år. Jeg trenger ingenting, har det meste, men babyen har ingenting. Ikke seng, ikke vogn, ikke bilstol, ingen klær utenom 2 rosa bodyer, ikke sengtøy, ikke vippestol eller noe som helst. Så om noen av dem vil bidra på den fronten, så er det altså noe sånt jeg ønsker meg. Innenfor rimelighetens grenser, selvsagt.

Gammel 01-12-13, 22:19   #14
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veske, klokke, løpesko.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 22:57   #15
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så en skikkelig fin ullgenser fra Devold som jeg kunne tenkt meg.

Ny saus-kjele med helle-håndtak og helle-tut fra Tilbords, på tilbud nå til 399.

Gammel 01-12-13, 23:00   #16
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trenger en ny visp. Og trenger egentlig en ny kropp også. Lei av å hangle med sykdom hele høsten.

Penger til klær
En fin kaffekopp til jobb

Gammel 01-12-13, 23:01   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En varm armkrok.

Og sesongkort til neste års fotballsesong

Gammel 01-12-13, 23:01   #18
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Trodde jeg svarte på denne tidligere i dag, men må ha glemt å poste:

Dab-radio
Elektrisk englekor-lysestake
Champagneglass
Skalldyrbestikk
Potetskreller (hehe - må nok kjøpes inn før jul - finner ikke vår).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 23:10   #19
Høns

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- Liten stekepanne
- Ulltrøye, sporty med lange ermer
- Smykker - bl.a. alliansering i hvitt jul med 5 diamanter (det får jeg neppe...)
- Julekrus mummi
- Hunterstøvler eller andre støvler lav modell
- Tre vise menn fra Hadeland
- Fluesopp fra Hadeland
- Elektronisk badevekt
- Toalettmappe
- Bake it easy
- Minibrodder
- Melkeskummer
- Nespressomaskin??
- Waves iskremmaskin
- Reiser
- Klær
- Klokke
- Svart skinnveske

--- hva jeg får, ulltrøye og badevekt tipper jeg...

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 23:13   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Georg Jensen-julepynt
Jerngryte
Høytalere til iPoden til bruk på kjedelige hotellrom
Bøker
Smykker

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.