|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Julegave til en distre personHva skal jeg kjøpe til min far til jul? Han mister stadig mobiltelefonen sin, hansker og luer og skjerf, og er generelt veldig distre. Jeg gidder ikke kjøpe flere par hansker og diverse til en som bare mister, i år har jeg lyst til å gi han noe helt annet, og da gjerne noe som kan avhjelpe all mistingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til en distre personKanskje en nøkkelring som svarer på plystring eller klapping?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til en distre personDumt at denne ikke har kommet ut ennå http://www.thetileapp.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Julegave til en distre personSånn nøkkelfinner etc. Du fester en sender på enten nøkkelknippet, veska, i jakkelommen etc. og så har du en egen søker som hjelper deg i letingen hvis du forlegger noe. Koster 149,- eller 199,- på Europris, var det!? Reklame i posten i går.
![]() |
#5 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til en distre person
Har hvertfall på Clas Olsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Julegave til en distre personEn haug med navnelapper med telefonnummeret i?
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Julegave til en distre personVi kjøpte nettopp nøkkelfinner på Clas Ohlson til 99 kroner.
![]() |
|
|