|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Innsamling #24SOG 2013Da er det opprettet en innsamlingsside for Twenty-four Shades of Glue 2013. I fjor klarte vi 25 250 kr - Hvor mye klarer vi år? Sist redigert av Høns : 03-12-13 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Jeg har smugdonert, sånn før luken min lizzm ...og rett før lønning!
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Hvordan gjør vi dette? Jeg kjønner at vi donerer etter evne altså, men donerer man en sum for hvor mange av lukene man greier eller hva er tanken (hvis det er en tanke da)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013
Yt etter evne, lim etter behov.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Evt. do as you please!
![]() |
![]() |
#7 |
This is normal!
|
Vær litt raus nå, Input.
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Jepp. Så må jeg sende epost til SiO og si at i stedet for husleie, har jeg donert penger til Redd Barna. Det samme må jeg til alle som skal ha julegaver. Men, da har vi i hvert fall nok til mat.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe, hadde det vært omvendt hadde jeg ikke sittet med superlimrester på samtlige fingertupper i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Jeje. Jeg var godt i gang med å opprette innsamling, men jeg hadde altså 2 dager behandlingstid, Toffskji. Uansett. HVis noen skulle lure: det finnes finnes en duplikatinnsamling. Ignorer denne.
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Åh, så fint! Då går det an å vere med utan å lage luke. Smart!
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Har selve innsamlingen blitt litt glemt, tro? Antall bidrag hittil er en tredjedel av fjorårets, og om vi ikke klarer å matche det imponerende beløpet fra i fjor så burde vi vel klare omtrent samme antall donasjoner?
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Giversiden til Redd Barna funker ikke i dag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Innsamling #24SOG 2013Jeg har gitt i dag! Det funket ikke i Explorer, måtte ty til Chrome, av en eller annen grunn. (Brukte Chrome til alt før, men etter at jeg har oppgradert Windows ser FP rar ut der, så jeg bruker Expl. til FP nå).
![]() |
|
|