|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kakemonster
|
![]() [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstSøndagens luke kommer litt tidlig, da jeg ikke har anledning i morgen. Vær så god!
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomst
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstSå herlig! En kjempesøt skitten snømann, han passer veldig fint inn i selskapet synes jeg.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstVeldig fin snømann, denne hadde vært veldig poppis her hjemme! Må sjekke om jeg har noen glass som kan brukes.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstDefinitivt en Gandalf-sukkerstang!
![]() |
#12 |
Kakemonster
|
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstRett skal nå være rett. Jeg hadde "et par" barnematglass å bli kvitt, så jeg har bildegooglet friskt (men alle bildene i HI er mine altså!).. Men sånt blir jo alltids forskjellig etter hvem som lager det, så, takk takk.
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstFantastisk kul! Vi må finne noen å bomme slike småglass av. Pøbelprinsessen har to søstre som digger kakao-kos og som derfor bør få slike av henne til jul.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helt konge
|
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstJentene og jeg har laget ni snømenn nå i kveld. Vi brukte noen små glass og noen slike fra Ikea. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40064702/ Sist redigert av Heiko : 08-12-13 kl 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [2013] 8. desember: Den skitne snømannens ankomstFantastisk fin luke! Jeg leste den i natt, men greide ikke å svare med én hånd da (ammet) så jeg fikk ikke kommentert. Det er sikkert denne snømannen svigermor prater om hver jul! Og jeg er like clueless hver jul siden jeg ikke har sett en slik. Men nå har jeg, og den var genial! Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|