|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Øyebryn for dummiesFinnes det superenkle verktøy for å få fine øyebryn, utenom pinsett altså. Og da tenker jeg på skikkelig håpløse øyebryn som vokser hvor enn de vil, blir superlange i lengden og selvfølgelig må være forskjellig på hver side. Burde hatt proff hjelp, men sånt har man ikke tid til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Øyebryn for dummiesFørste gang jeg ble virkelig fornøyd med mine var da jeg fikk dem røsket med tråd i england. Betalte en femtilapp, og de ble røsket og stusset. Stussing, særlig innerst mot nesen, er et must for meg nå. Det ser virkelig buskete ut om jeg lar det gå for lenge. Et tips jeg leste en gang er å tegne opp øyenbrynene slik du vil ha dem med mørk farge, gre dem, og nappe alt utenfor der du har tegnet.
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Øyebryn for dummiesJeg har en mini barbermaskin beregnet på formålet. Jeg hater nappe, men denne maskinen gir meg ok bryn. Det blir ikke perfekt og må gjøres hyppig, men jeg slipper den hersens pinsetten. Maskinen er kjøpt i parfymeriavdelingen på en Cubusbutikk.
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øyebryn for dummiesskal ikke du til London snart? Da kan du fikse øyenbrynene dine for en meget billig penge. Gå inn på John Lewis på Oxford Street bort ved Bobbi Brown make-up avdelingen. Der er det flinke damer som bruker tråd til shaping og fine farger. Det hele er gjort på femten minutter og koster deg bare litt mer en hundrelappen.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Øyebryn for dummiesJeg napper. Men pinsettene blir sløve for et godt ord. Og så bruker jeg skrå pensel og brunt pudder fra Body Shop. Det sitter veldig bra og er med på å jevne ut og lage fasong samtidig som det gir mine semi-lyse øyenbryn litt mørkere nyanse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Øyebryn for dummiesDet finnes forøvrig masse gode videoer på youtube.
![]() |
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Øyebryn for dummiesEr sånn tråd-napping mindre vondt enn vanleg napping eller voksing?
![]() |
#8 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Øyebryn for dummies
Jeg er ikke pysete sånn egentlig men ja, må si fjerning med tråd gjør "vondt" mens det pågår! Men synes resultatet blir utrolig flott hvis det gjøres proft!.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Øyebryn for dummiesKusine mi har en mystisk "kniv" eller barberbladaffære hun bruker daglig-ish, og knallfine bryn. Har ikke fått meg til å spørre hvordan hun gjør det da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Øyebryn for dummiesJeg har også rartvoksende øyenbryn og benytter anledningen når jeg er i USA til å få dem fikset med tråd.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Øyebryn for dummiesJepp, bildet synes. Og takker for tips. Hm. London altså.... Fikk fikset de i Tallinn på Spa så kanskje jeg skulle fortsette ferietrenden. Men tenker jo på litt mer regelmessig behandling da, ikke sånn annenhvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Øyebryn for dummiesJeg har denne elektriske øyebrynstrimmeren fra Depend - den er god |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Øyebryn for dummies
Det er den jeg har også.
![]() |
|
|