|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() Underforum for større barnI denne tråden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Underforum for større barnNå er ikke jeg moderator eller noe, men den eneste gruppen som har eget underforum er de gravide. De andre bare starter tråden med hvilket årskull det gjelder.
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Underforum for større barnHvorfor er det viktig med eget underforum? Det er jo bare å diskutere temaet og så nevne alder? Jeg har aldri tenkt over at ungdommene mine ikke "passer inn" på forumet, hvertfall.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Underforum for større barnVi kan jo poste med [tenåring] eller [gamlis/oldis]?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Underforum for større barnHar ikke svart i den andre tråden, men jeg vil sette pris på et eget underforum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Underforum for større barnUtfordringen blir kanskje at mange nok helst vil begrense innlegg om ungdommene sine til M1 eller M2, for å sikre best mulig mot eksponering. Så jeg tror en sånn tag er bedre.
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Underforum for større barnDet er jeg som startet tråden Nextlife viser til. Det virker ikke som det er et stort krav om eget underforum til «Ungene våre». Personlig var jeg mer på jakt etter innspill om hvor i FP tenåring/ungdomsdrøftinger hører hjemme. Slik jeg tolker det kan generelle ting passe greit direkte under «Ungene våre» og selvsagt ikke i noen av de tre eksisterende underforaene der med mulig unntak for «Oppdragelse...». Mer spesifikke saker legges til «Medlemssalongen» for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|