|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Klassikersirkel på nyåret?I år sparket vi i gang leseåret med Jane Eyre og Wuthering Heights. Noe som fungerte veldig fint for min del for å få masse inspirasjon til å lese.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Klassikersirkel på nyåret?Jeg har jo fått Kindle siden sist. Og en helt annen arbeidssituasjon.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Klassikersirkel på nyåret?Jeg tenkte kanskje noe av Jane Austen? Lenge siden jeg har lest henne. Eller kanskje Anne of Green Gables?
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Klassikersirkel på nyåret?Anne!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Klassikersirkel på nyåret?
Gjerne for meg!
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klassikersirkel på nyåret?Å hadde vært flott siden jeg er hjemme og må prøve å lage meg et liv som ikke bare består av fb, fp og dårlig tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|