|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Valpesnakk-trådenVi er noen få som har valp her nå, er vi ikke? Hadde vært fint å høre hvordan det går med dere. Litt valpesnakk.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Valpesnakk-trådenUtrolig hvor rene gulvene er når man har hund ja. Vår på 15 mnd kommer løpende når jeg har klut i hånden, da vet hun at jeg skal vaske kjøkkenbenken eller stuebordet, best å være der når "regnet" kommer. Høres ut som valpen deres har det helt supert hos dere. Han slutter nok med biting etterhvert. Jeg ville ikke brukt hendene så mye i lek, ikke hatt så mye dra-leker og sånt tror jeg. Kanskje heller kaste en ball og oppfordre til å komme tilbake med den, lære han triks osv.
![]() |
#3 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Valpesnakk-trådenJa, han liker baller godt allerede, prøver å drepe fotballen ute, løper etter den, biter og ender med å få tennene til å hekte seg fast i bakken og ramle. Så søt og klossete. Vi har begynt å øve på ting i korte økter. Sitt og gi labb kan han, og dekk har vi begynt å øve på. Vi øver også mye på innkalling, han går stort sett løs ute siden vi bor sånn til at det er mulig. Og han virker allerede veldig glad i oss i familien. Blir så glad hver eneste gang en som har vært borte kommer hjem. Logrer så veldig at han går sidelengs bort til den han hilser på.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Valpesnakk-trådenVi har dvergdachs og når hun logrer intenst så går hele kroppen i sikk-sakk.
![]() |
|
|